Gameplay Amped 2 lomper i.v.m. deel 1...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rens1984, 12 dec 2003.

1. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Wanneer ik dat doe, tweak't hij hem alleen maar een beetje, maar hij doet geen 360 slides. Maakt niet uit welke grind ik doe, bij geen enkele werkt het :'{

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is als je verder in het spel komt, dan tweak je de grinds ipv de spin...

en je krijgt er net zoveel style points voor als je hem rustig indrukt, dus het maakt echt niet uit ;)

3. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf snowboarder .... De afgelopen paar jaar niet meer aan wintersport toegekomen ... Eerst heeft amped 1 en vervolgens deel 2 mij zeer geholpen in deze periode van droogte :D .... Ik krijg alleen iedere keer zo'n ontzettende zin om zelf weer de bergen in te gaan en te boarden. :mad: Ik vind beide games zeer realistisch, toch ziet deel 2 er wat strakker/netter/beter/mooier/groter uit. ;)

4. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg 't iedere keer voor elkaar om rustig met de linker stick min of meer 'n soort rondje te draaien ofzo ... kweet niet helemaal zeker hoe ik 't doe, maar ik spin in m'n grind ... meestal ook nog met stylepoints.

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Jah dat bedoel ik ook! Dus dan moet je gewoon met style een grind doen, ik zal het eens proberen, thx :)

Ik ben trouwens op 48% :) Maar speel het de laatste tijd niet echt meer, omdat ik PGR2 heb :eek:

6. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel houterig?

kom op..
    tis niet de bedoeling dat we heeeeeel stylish een bs bocht maken ofzo:confused:..

ik ga nog steeds voor de tricks..en deze kan je vet soepel maken..ook de bedoeling met de style points.

en over dat hard gaan..je kan redelijk hard gaan maar dat is al uitgelegd.

als je alleen soepel bochten wil maken met veel snelheid kan je beter een slalom game kopen ipv een trick-based snowboard game..

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Is amped 2 beter dan SSX3? Naar mijn mening is het rijden zelf in SSX echt geweldig, maar het springen te makkelijk, bij amped is het geloof ik precies andersom?

8. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    SSX 3 is meer gebaseerd op trucks die in 't echte leven niet mogelijk zijn, Amped houd zich wat meer vast aan de wetten van het (on)mogelijke.

9. xboxjunkie

xboxjunkie Kapotboks 360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een prachtspel..

10. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Kort maar krachtig, maar ik sluit me hier volledig voor 100% bij aan!

Houd je meer van "arcade" boarden, kies SSX 3 ... Anders is Amped 't helemaal.

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    het is natuurlijk ook zo dat je in het begin niet zoveel kan omdat de stats van je char nix voorstellen :d maar nu ben ik al wat beter en geeft het echt voldoening om lekker stijlvol twee corkshews te draaien. En dat vallen ziet er echt vet uit, dat geluid van snowboard op sneeuw is precies zoals in het echt (ik kan het weten:+ :cool: )

12. ElectricHead

Leuk Bevonden:
    0
    Ook het geluid is idd behoorlijk realistisch ... ook ik moet/kan dit weten ... al heb ik al zeker in 2 jaar niet langer dan 'n paar uur op m'n boardje gestaan ..... IK WIL WEER BOARDEN!! :D

13. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    oow, dude! don't make me freak, ben ook al zo'n 2 jaar niet meer geweest, ik mis die sneeuw echt, 50cm dikke poedersneeuw, kan wel janken :'-( *)

14. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij de besturing had gewoon vergelijkbaar moeten zijn met SSX3 en Tony hawk(of een mix van beide).

een gammele controller is wel een heel slap excuus,jij als medewerker van deze site heeft toch wel meer controllers?

Beste LIVE! ondersteuning? Verklaar dit please.

ROTSPEL.:D

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    de kracht van Amped ligt juist in het feit dat het wat anders doet dan die blije arcade-feel van SSX of THPS...

en ik vind het tig keer beter, veel langer houdbaar :D _O_

16. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    SSX3 en Tony Hawk zijn spellen die je makkelijk kan oppikken maar om echt goed te worden/hoge scores te halen moet je wel wat kunnen,daarbij speelt het gewoon erg lekker en dan is een moeilijke opgave/score een leuke uitdaging.

bij Amped 2 is er door de onlogische controls gewoon minder fun,de controls van deze game verpesten het voor mij,ik heb geen zin om bij een snowboard spelletje eerst 3 uur te moeten prutsen(bij wijze van),voordat je wat kan.

De besturing hoort toegankelijk te zijn(in eerste instantie,in elke game,op enkele uitzonderingen na),dan maakt het niet uit of de opdrachten die je moet doen moeilijk zijn of niet,op het moment dat je de game speelt moet je zo iets hebben van dit speelt lekker,en dan zul je op latere levels de diepgaandere gameplay ontdekken waardoor je nog beter wordt en de game kan uitspelen zonder meteen in het diepe gegooid te worden wat niet hoort in een naar mijn mening simpel concept als een snowboardgame,bovendien heeft dit spel zo veel slecht ontworpen levels(schansje hier dan weer daar bah!)dat je nadat je met je nare ervaring van het eerste half uur spelen zowel off als online,inclusief de gebrekkige besturing,simpelweg niet verder speelt.:D

En o ja ik speel nog liever Tony hawk 1 op de playstation 1(pure gameplay),dan Amped 2 op de XBOX(onlogisch,saai).:)

Laatst bewerkt: 24 dec 2003
  17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Heb sinds dinsdag ook een Xbox en heb Amped 2 gekocht terwijl ik eigenlijk naar SSX (gespeeld op de PS2) op zoek was, maar die was er niet meer..

Toen ik net aan het spelen was dacht ik al vrij snel, wat een beroerd spel ik breng hem zaterdag terug, maar toch even doorgezet en toen ik een tijdje had gespeeld was het toch wel erg gaaf... Binnen de kortste keren was ik al 2 uur bezig..

Kortom erg gaaf spel, alleen jammer dat er (tot nu toe) geen races inzitten. Heb ooit op de PC Supreme Snowboarding gehad, die was echt ultiem..

18. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0
    dude, je weet echt niet waar je over praat, als amped 2 beter is dan 1, hoho..
    de levels zijn legendarisch, de sneeuw realistisch, en de boarders lauw., wat wil je nog meer... ik moet eiggelijk gewoon die game hebben, maar valt niet mee zonder geld..

enige minpuntje is wel af en toe tricksystem, missch hadden ze beter iets minder tricks kunnen doen, dat je met de triggers ipv een tweak er gewoon een totaal andere trick van maakt... zodat er ipv 8 nog maar 4 richtingen nodig zijn (rechter thumbstick..)

19. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    @ SNK FOREVER: Jij hebt zeker gamekings gekeken ofniet :{
    Wat ze daar vertellen is echt pure bullshit, dat je er veel tijd in moet stoppen om goed te kunnen (bij welke game is dat eigenlijk niet zo). Toen ik Amped2 net had (zonder amped 1 te hebben) was ik snel gewend aan de controls, oké het stylen van de tricks duurde wat langer maar dan krijg je wat terug voor je spelen. Ik vind het écht goed uitgewerkt, en speelt echt toppiej!! :D

1 minpuntje, het is wel logisch maar vind het nogal "onhandig" dat wanneer je een paar mooie spins maakt, en je land op het einde van de schans (wat dus schuin is). Dan sta je niet altijd recht, dus probeer je bij te sturen met je thumbsticks, maar als je switch staat dan moet je je thumbstick de andere kant op doen om naar voren te leunen, daardoor val ik dan nog wel eens :eek:

20. SNK FOREVER

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb dit niet op Gamekings gezien(kijk ik zelden/nooit),ik heb het spel zelf en heb het al te ruil neer gezet op deze site,toch leuk dat gamekings dezelfde mening had(blijkbaar),hoe dan ook ik ben blij als ik van dit spel af ben...

Deel Deze Pagina