SSX3 en Tony Hawk zijn spellen die je makkelijk kan oppikken maar om echt goed te worden/hoge scores te halen moet je wel wat kunnen,daarbij speelt het gewoon erg lekker en dan is een moeilijke opgave/score een leuke uitdaging.
bij Amped 2 is er door de onlogische controls gewoon minder fun,de controls van deze game verpesten het voor mij,ik heb geen zin om bij een snowboard spelletje eerst 3 uur te moeten prutsen(bij wijze van),voordat je wat kan.
De besturing hoort toegankelijk te zijn(in eerste instantie,in elke game,op enkele uitzonderingen na),dan maakt het niet uit of de opdrachten die je moet doen moeilijk zijn of niet,op het moment dat je de game speelt moet je zo iets hebben van dit speelt lekker,en dan zul je op latere levels de diepgaandere gameplay ontdekken waardoor je nog beter wordt en de game kan uitspelen zonder meteen in het diepe gegooid te worden wat niet hoort in een naar mijn mening simpel concept als een snowboardgame,bovendien heeft dit spel zo veel slecht ontworpen levels(schansje hier dan weer daar bah!)dat je nadat je met je nare ervaring van het eerste half uur spelen zowel off als online,inclusief de gebrekkige besturing,simpelweg niet verder speelt.
En o ja ik speel nog liever Tony hawk 1 op de playstation 1(pure gameplay),dan Amped 2 op de XBOX(onlogisch,saai).
Laatst bewerkt: 24 dec 2003