1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gameqube Forum....

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Micro$oft, 25 sep 2001.

  1. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    die zin was sarcastisch..als dat z'n grote argument was waar ie lang over nadacht...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ow hehe :D ja weet ik veel :D ik was al wat gewend van het GQ forum en ik denk nu begin jij ook al :D
     
  3. Micro$oft

    Micro$oft Gamecube Die-hard!!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de GQ forum aanhangers een beetje onvriendelijk zijn.... Maar dat is toch wel logisch in het begin..... Je wilt even testen wat je aan elkaar hebt... Dus nu maar aan het echte discussie werk beginnen??
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    moah.. mwah.. moah.. mwah.. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap :+ ik zal nog ns terugkomen :D
     
  5. Darkangel

    Darkangel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    kop op jongens. als je ff niet naar die oude posts kijkt komt alles goed. gamecube fans onder elkaar geven nou eenmaal niet zoveel argumenten omdat de ander die meestal toch al weet. maar als er xbox fans bijkomen zullen we heus wel argumenten gaan geven. snappie? :cool: :cool: :cool:
     
  6. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    suuuuurrrrree, lekker hoog niveau van jullie daar zeg...laat maar
     
  7. Paul S.

    Paul S. Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ff melden dat ik ook ben aangekomen op dit forum... En ik zal dan wel proberen om hoogstaande reacties te plaatsen. OK?
     
  8. !!LUKE!!

    !!LUKE!! Guest

    Ey ik zal wel wat vaker hier komen checken!! En als ze irritant worden zal ik het wel deleten of editten..
    Ik doe ook wel normaal.. Ennuhh.. WAAR sloeg die opmerking op "nintendo-fan"???? Op niets.. En waarom denk je dat IK het IQ heb van een schildpad.. Volgens mij snapte je mn zin niet eens.. Voor alle duidelijkheid.. Ik zit in 5HAVO dus ik ben niet dom.. Jij bent even slim als de bacterie op m'n vaders bilspleet..
    Zo dat moest ik ff terugzeggen!! :D:D:D:D:D
     
  9. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou niveau iets met iq te maken hoeven hebben?

    En dat je in 5 havo zit zegt ook geen ene bacterie op een bilspleet, er zijn genoeg mensen op mavo slimmer dan op 5 havo.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hoor ik daar de naam WOUTER FLEMMING vallen? :D 8)

    nah laat ik maar niet opscheppen over dat ik veel slimmer ben dan het niveau waar ik op zit.. ik heb gewoon niet mijn best gedaan.. ach nu ga ik na dit jaar een gerichte opleiding doen die ik leuk probeer te vinden :D
     
  11. Desperado

    Desperado Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet je best doen is ook een vorm van domheid, maar dat terzijde. Welke opleiding ga je doen? Informatica misschien?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja het is niet slim om niet je best te doen :) maar ik ben in mavo/havo klas ook wel flink genaaid..

    misschien op het ROC, ICT beheer ofzo iets was het, nog niet echt in verdiept.. of op dat lyceam in rotterdam, maar dat is wat te ver weg vind ik :D tegen die tijd ben ik 'nog maar' 16 en kan ik dus nog niet autorijden..
     
  13. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    1 woord, ov-jaarkaart.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja leuk met de trein.. zal volgend jaar wel helemaal fucked up zijn
     

Deel Deze Pagina