1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GameQuest fikt Blinx af

Discussie in 'Algemeen' gestart door Okami69, 7 nov 2002.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel. Anti-Xbox magazine. Lijers. Dat blad zou verboden moeten worden

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan je jezelf mateloos irriteren aan sommige cijfers..
    Helaas denk ik dat blinx niet bij iedereen in de goede smaak valt.. De één geeft hem een 9 en de ander een onvoldoende.. Zal per persoon verschillend zijn lijkt mij..

Maar zelf denk ik ook wel dat Blinx meer verdiend..
    En over Deathrow ben ik niet te spreken bij dat blad..
    de game een onvoldoende geven.. =(

3. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kon Cyberpunk het niet beter zeggen het zal een game worden die de één het einde vindt en de andere moet er niks van weten maar ik heb enkel de xboxspecial gekocht van GQ en daar bleef het ook bij ik haal m'n reviews wel bij de shrimp en ign op het net en als je een globaal zicht wilt hebben hoe een game scoort check dan www.gamerankings.com die volgen al de scores op en geven dan een gemiddelde.

Ze mogen zeggen wat ze willen ik ga morgen Blinx gaan kopen en dan zien we wel, m'n broer heeft het 2 weken terug gespeeld op een beurs in brussel en was er redelijk enthousiast over, heeft ook splinter cell gezien maar niet de kans gehad om te spelen jammer genoeg en ik... tja ik moest gaan werken natuurlijk. =(

4. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    gamequest heeft ook connecties met playnation, vandaar die anti xbox instelling

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zijn heel veel mensen, bijv. op algemene games forums en sites vaak negatief over de Xbox. Ik zie vaak hele flauwe grappen, maar je hoort nooit iets over de PS2 en GC. :{

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En die GameXpo is ook van Playnation en Gamequest.. nou lekker ]:-

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De Gamequest is echt Bagger met de B van Bagger! Het is op zich wel logisch: Nieuw blad, kan zich niet veroorloven een misstap te maken, speelt daarom op zeker en prijst van het eerste moment de PS2 (grote installed base) en de NGC (grote Nintendo fanbase) de hemel in. Maar waarom ze dan de Xbox aan alle kanten af gaan kraken?? Ok, er staat wel iets positiefs over de Xbox in maar vaak zijn het van die anti verhalen. Dat verhaal van The Bomb, het is natuurlijk te gek voor woorden dat een "objectief" gamesblad zoiets durft te plaatsen. En dan die "grappige" Xbox plaatjes waarvoor je de Xbox wel niet voor kunt gebruiken. Ok PU heeft er ook grappen over gemaakt, maar behoud stijl en geeft goed onderbouwde kritiek. De PU blijft nauw met de doelgroep in contact, zoals JJ die hier op de nieuwspagina post en op het powerweb forum.

Dat Blinx een slecht cijfer heeft gekregen heeft hier misschien niets mee te maken, maar ik moest het even kwijt

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    shit blad :r

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet normaal wat een klereleijers,een 5.4 voor Blinx,'k zou het minstens eeen 8.5 geven,en wat een sukkels om alles met Xbox en controllers af te kraken en ze willen originaliteit in spellen,geeft Blinx dat en dan is het nog niet goed,zullen we hun MAilbox ff volstoppen met"boze briefjes"(kloteopmerkingen dus) zodat ze weten hoe slecht ze zijn en hun blad in winkels verstoppen achter andere bladen(achteraan) zodat niemand die zooi meer hoeft te lezen

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet normaal wat een klereleijers,een 5.4 voor Blinx,'k zou het minstens eeen 8.5 geven,en wat een sukkels om alles met Xbox en controllers af te kraken en ze willen originaliteit in spellen,geeft Blinx dat en dan is het nog niet goed,zullen we hun MAilbox ff volstoppen met"boze briefjes"(kloteopmerkingen dus) zodat ze weten hoe slecht ze zijn en hun blad in winkels verstoppen achter andere bladen(achteraan) zodat niemand die zooi meer hoeft te lezen!!!}:] }:] }:] }:] }:]

oopz,per ongelijk dubbel geklikt,srry

Laatst bewerkt: 7 nov 2002
  11. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat was de reden van dit slechte cijfer ??? ( we kunnen natuurlijk 1 brief sturen onder de naam: xboxworld.nl )

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ben nu volop Blinx aan het spelen, echt een heel aardig spel. Ik zou het een 8.4 geven.:D

13. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik nam Game Quest al niet serieus en denk dat nu niemand dat meer doet. Van mij mag het opgeheven worden. Met name Richard is een oetl*l

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    =( =( =( wat een eikels iemand in voo een mailbommetje

15. masterape

masterape Guest

Nou wed dus maar dat de PU het beste blad is ik heb al 2 keer getwijfeld om te switchen mee een ander blad,maar ik ben bij de PU gebleven.Ik heb blinx nu besteld bij GCshop.nl voor 50 euro.En in de PU had blinx een 8.6

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    hoge bomen vangen veel wind.

17. zwaantje

zwaantje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    supergaaf spel

ik vind het een super gaaf spel zeker een 9 onwijs leuk uitgedacht en frafisch heel mooi

18. Smeerlap

Smeerlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Blinx ook al gespeeld en vind het een matig spel. Het is niet echt veel aan, je hoeft alleen een beetje afval optezuigen en daarmee monsters uitteschakelen. Het is ook nog eens frusterend. Ik geef het een 6.

19. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Dit geld voor mij..

Ik lees nooit multibladen..ik bedoel met multi, een blad voor de Xbox,PS2,GC en PC in één zoals PU..
    Sowieso krijgen PC games altijd een hoger cijfer dan PS2 en Xbox games...
    Ik lees gewoon exclusive console bladen...
    Zoals de PS2 Magazine en XBM...

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die review van GQ is echt bagger. Enkele kritiekpunten:

- Timecrystals liggen te dicht bij elkaar.
    Duh, dat maakt het juist een uitdaging. Je moet gewoon precies goed lopen, en als je een beetje nauwkeurig loopt is er niks moeilijks aan...
    - Blinx loopt langzaam, en hij heeft maar 1 move
    :confused: Hij loopt helemaal niet langzaam, en hij heeft 2 moves (ok, niet echt veel, maar meer dan 1 ;))
    - Vijanden komen op willekeurige plekken en je kan ze niet ontwijken
    SHEESH! Dan ben je toch echt wel een complete n00b als je ze niet kan ontwijken zeg... :eek:
    - Als je één keer geraakt wordt is het meteen Game Over
    Ja, als je te n00b bent om geen Retry's te halen...
    - Camera is slecht, en brengt Blinx soms buiten beeld
    De camera is idd niet geweldig, maar het is echt niet zo dat Blinx altijd buiten beeld is.. Heb ik zelfs nog maar 1x gehad :{

Deel Deze Pagina