Is het bij jullie ook zo dat de taal die gesproken wordt in de cutscenes zeker geen engels is maar, naar mijn idee, japanees. Zou maar normaal zijn omdat Artoon de ontwikkelaar is, maar toch even checken.
ze moeste de tali ban inhure het is echt zo'n k*t blad (behalve de DOA special daar zate een paar leuke plaatjes bij)
Gezeur Hoi, Wat zijn jullie weer lekker genuanceerd over ons tijdschrift. Als je de verhouding ziet van Xbox coverage tegenover PS2, en daar de verkoopcijfers van de consoles naastlegt, zie je dat we in verhouding veel aandacht besteden aan de Xbox. Check de hoeveelheid Xbox covers en grote verhalen in de GameQuest sinds hij is uit. Iedereen hier heeft een Xbox thuis staan en is enthousiast. Dat we toevallig Blinx suf vinden, wil niet zeggen dat we niet objectief zijn. Moeten we dan liegen? Richard Borgman
heey jah tuurlijk moet je objectief blijven maar wat ik hier allemaal lees van dat jullie anti xbox zijn, beetje een goeje controller afzeiken enz.. als je lezers wil krijgen doe dat dan nie dmv de xbox afkraken
Misschien is het handig zelf eens zo'n blad te kopen ipv af te gaan op de reactie's die je hier leest. Kan je tenminste zelf een oordeel vellen, en dan kan je ook serieus genomen worden.
Het was eenmalig op deze manier. In de afgelopen maanden hebben we uitgebreid ophef gemaakt over Splinter Cell. Zelfs een special van 4 pagina's gepubliceerd waarin we het een Metal Gear Solid beater noemden. Maar dat bleek bij de uiteindelijk reviewversie niet waar. Ik vond dat ik in de review uit moest leggen waarom het niet zo'n perfect spel is geworden als ik dacht. Misschien was het te onduidelijk voor mensen die de special niet gelezen hebben, zal ik volgende keer aan denken. Richard Borgman
Waarom zouden we een console afzeiken? We zeggen gewoon eerlijk wat we ervan vinden. Daarom zeurt Raul bijvoorbeeld elke maand over hoe goed Halo is. Maar als wij de originele controllers te groot vinden, zeggen we dat. Dit controller S is trouwens erg sjiek Richard Borgman
Maar in het speciale Xbox nummer wisten jullie geen goed woord over onze xbox te melden. PS: In het nieuwste nummer staat een previeuw van Halo 2
de richard de normale controller is niet te groot: daar is over nagedacht. de ps2 controller: die is kklein maa rje krijgt er blaren van en je hebt het gevoel dat er niet is over naged8. als je de grote controller te groot vind koop dan de controller s maar ga niet zieleig de xbox afzeiken
he een review is toch gewoon een eigen mening?! die persoon heeft blinx een 5,4 gegeven omdat diegene het gewoon niet leuk vond (lees: geen moer aan vond).. kan toch!! dan moeten jullie niet gaan zeuren (lees: zeiken) over wat andere bladen voor cijfer hebben gegeven.. als die persoon het een 5,4 waard vindt geeft die persoon een 5,4 veel mensen die van racegames houden vinden PGR leuk.. nou ik ben helemaal gek van racegames en ik vond er geen reet aan.. en ik heb het toch heel wat uurtjes gespeeld, dus ga niet zeggen dat ik 't maar een half uurtje heb gespeeld..
Beetje onnodig Halo hypen om zo krediet te verdienen om daarna nogmaals de grootte van de Xbox te verafschuwen :{. Gaat er bij mij niet in. Ik neem aan dat die special aan de hand was van een beta? Ik heb niet meegedaan aan de Splinter Cell hype en heb het spel niet eens in de 1e week van de lancering in handen gekregen maar het is echt een ongelofelijk goed spel en enige minpunt in mijn ogen ligt bij de herspeelbaarheid (iets dat een game als Resident Evil of MGS ook niet aanwezig is). Je kan niet eerst SC een MGS-beater noemen om het daarna 'gelijk te trekken' door de review lager uit te laten vallen. Normaal heb ik het niet zo op het bashen van magazines omdat er ook heel veel op XBW aan valt te merken maar dit moest er gewoon even uit.
Het moet uiteraard wel representatief blijven voor het spel, geef mij geen RPG want dat soort spellen haat ik ook (nouja, haten, RPG's zijn voor mij vaak te saai). Blinx is idd niet het beste spel op de Xbox maar een 5.4 (dus een onvoldoende) geeft mij wel een heel erg 'Oei wij durven een gehypte game af te kraken'-gevoel.
ik heb het spel zelf niet gespeeld en zal het waarschijnlijk ook nooit spelen, want het trekt mij helemaal niet.. je hebt gelijk dat een 5,4 wel errug laag is, want als ik me gewoon kan vermaken met een spelletje krijgt het van mij gewoon een voldoende.. en ik denk dat zelfs ik me er wel een tijdje mee zou kunnen vermaken (terwijl het genre me niet trekt), maar ik vind het toch dom dat andere mensen zeggen dat het minimaal een 8 of 9 zou moeten krijgen, omdat zij en andere bladen dat vinden!
Shit, net een hele tekst zitten tikken, knalt explorer eruit Anyway, we hebben die special geschreven aan de hand van verschillende betacodes en hebben Splinter Cell ook nog 's op de X02 show gespeeld. Het was toen veelbelovend, maar in de reviewversie konden we het spel pas echt testen. Toen viel ons van alles op, dat niet helemaal pluis was. Wij nemen verwachting of hype niet mee in het cijfer of eindoordeel, het verdient gewoon een 8, een goed cijfer. Richard Borgman
Laten we het erop houden dat ik het er niet mee eens ben, en niet alleen omdat het op het moment nog een xbox only game is maar vooral omdat het spel gewoon zoveel meer verdiend. Alleen na uitspelen zit je wel met een ietwat 'leeg' gevoel, maar dat heb ik eigenlijk bij elk spel dat ik uitspeel. Nooit echt voldoening, meer leegte.