Ik mag eigenlijk niet eens kritiek leveren omdat we het bij XBW ook niet altijd even goed voor elkaar hebben. Zo zijn er een aantal reviews waarbij veel lezers het ook niet eens zijn met de beoordeling.. Is erg listig, en kan me dus wel ietwat verplaatsen in je situatie.
verschillen zijn er altijd wel een beetje in de reviews maar sommige grote verschillen vindt ik gewoon niet kloppen. blinx is een voorbeeld daarvan. das mijn mening
Ja, dat is wel zo, maar de mening van een blad als Gamequest of een site als XBW weegt over het algemeen wel zwaarder dan een mening van een doorsnee member...
Ja dat is wel zo, maar wat zij in dat blad zetten is wel hun eigen mening, en ze moeten geen goede punten in een spel gaan zoeken als die er niet zijn (ik zeg niet dat dit bij blinx het geval is, voordat hier ook weer een topic over komt)
maar Richard, waarom zit je dan in je blad al het gal over de Xbox uit te gooien en hier zeggen dat het wel mee valt? ik heb mijn GC omgeruild omdat ik het shit vond. Ik heb nu een Xbox maar die vind ik echt beter... Ik was eerst ook negatief over de Xbox maar ik heb bijgeleerd en ik heb nu zelf 1
We zijn in het blad helemaal niet altijd negatief over de Xbox, we zeggen gewoon eerlijk wat we vinden. Er zijn kritische stukjes geweest, maar ook hele positieve. Misschien heb je toevallig alleen de kritische stukjes gelezen. Iedereen bij ons heeft een Xbox en is er retetrots op, ook al is ie spuuglelijk en neemt ie mijn halve woonkamer in beslag ;-) Richard
Jullie mogen kritisch zijn tegenover de Xbox en een eigen mening hebben enzo, maar het valt toch gewoon op de de Xbox games minder worden beoordeeld. Nouja, persoonlijk voor mij dan Blinx en SC, met natuurlijk de vele 'grapjes' over de controller grootte en de lelijke Xbox zelf. Maar goed, dat kritische geeft natuurlijk wel weer een ander beeld op dat soort games. Ineens niet zo 'must-have'.
ik heb gamequest een paar x gekocht, maar ik vond er vrij weinig aan, ik weet wel dat er een gast bij zit die eerst bij gamesen zat, nouja dat zegt opzich al genoeg natuurlijk, ik heb nog nooit zoveel losers bij elkaar gezien daar op die forums daarna zijn die gasten van gamesen begonnen met dat nederlandse Nintendo magazine ofzo, fanboys??? Toen de xbox nog niet eens uit was, vonden ze het al nix:/ PU lees ik eigenlijk ook nooit meer, ik koop maar 1 magazine en dat is de EGM (electronic gaming monthly)
Marcel van der List zit bij Gamequest en zat bij Gamesen ja Andere mensen van Gamesen werken nu mee aan N3, inclusief Vincent Leeuw die nu dus ook bij Xboworld.nl zit Ik zelf ben zo'n beetje geboren bij Gamesen.
Ik heb een abbonement op de PU , en kan je zeggen dat de meest reviews wel ok zijn, maar ik lees het simpel weg omdat er niks anders is ( LEES: de rest sucks), en ze hebben wel humor!!!!!!
ik ben gestopt met bladen kopen. Als ik iets wil lezen dan ga ik wel naar het forum.. of naar andere xbox site's zoals teamxbox.com Maar het huidige niveau van de PU is redelijk maar de GameQuest kan dienen als extra WC papier als ik flink in de dunne ben.. Sjees wat een plee blad.. :r een beetje dingen gaan afzeiken omdat hij beter is.. de controller is groot maar wel de enige waar ik GEEN kramp van krijg. En die grote valt mee elke keer vind ik hem weer kleiner en je moet maar zo denken wat groot is kan meer in dus beter . Xbox heeft een standaart HDD de PS2 en gamecube beide niet. Spellen als Blinx kunnen alleen op de Xbox door de hardeschijf. Dus hijs helemaal nog niet zo slecht als wat jullie en anderen zeggen