Dat over die humor in de Gamequest klopt, en de reviews zijn ook ruk. Per review gebruiken ze soms maar een halve bladzijde, dan kan je toch nooit een spel goed bespreken! De conclusie ontbreekt ook vaak en er zijn geen deelcijfers. Kortom: Gamequest sux.
Gmaequest zuigt Die eikels bij Gamequest hebben het over dingen als DVD films en CD's. Waarom zou ik in godsnaam een blad kopen over spellen en dan moet lezen hoe goed ze Macy Gray vinden? PU doet dit soort dingen niet, die idioten schrijven soms reviews die op geen enkel moment iets met het spel te maken hebben, en geven dan een cijfer dat nergens op gebaseerd is. Fuck ze allebei!
ik kan de gamequest beter pruimen als de PU, want ik poep op de woordjes als dope, vet etc. Lijkt wel een kinderblaadje, maar het kan nog erger. Vorig jaar een PS2 gekocht (inmiddels alweer pleite) en lid geworden van de Playnation dmv een 2jarig abonnement Moet je voor de gein eens lezen hoe daar over andere consoles word gepraat, stelletje ...... dat ze zijn. Het lijkt wel of PSX/PS2 bezitters elke keer een bevestiging moeten hebben over hoe goed de console is die hebben. Ik ben bang dat wij in Nederland nooit het niveau halen van no-nonsense bladen zoals Edge
Ik weet niet wat jij nou weer aan het brabbelen bent maar pu zijkn alles behalve tegen de xbox ze prijzen dat ding bijna de hemel in. beter als de ps2 en gamecube. Heb je laatst de pu gezien met eddie zowie van BNN? Op zoites (tv programma)
door de conectie tussen gamequest en playnation vind ik ze nogal pro ps2, maar de poster van hitomi is wel ok en ze wijde nog een stukje aan doax en bij de pu hebben ze het alleen over murielle andere babes komen niet meer aan bod
lees maar als je terug bent UK bladen zijn misschien niet super maar je krijgt wel vaak demos,cheat boekjes,... wanneer krijg je nou een goede PU demo(tja volgende keer maar das ook maar 1x)