1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gamer.nl is een baggersite en anti Microsoft!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Sam Fisher Jr, 16 okt 2003.

1. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Gamer.nl een leuke site, maar soms kom je toch van die reacties tegen waar je (om moet lachen:p) toch weer denkt van "slimme reactie".
    Maar dit vind je op elke site, dus dit is niet zo'n groot probleem, wel een 'probleem' is de snelheid van de site daar wordt je soms Gek van....

toch maar 1 quote die me opviel:+
    ----------------------------------------------------------------------
    zolang er geen toetsenbord en een muis bij zit,koop ik geen Xbox
    IEDEREEN MEE EENS?
    (en nog een paar van die "doe een muis op de xbox anders is het een kutbox" teksten8)).

- dan denk je: denkt hij wel na voordat hij iets zegt, het is een console geen pc:p
    -----------------------------------------------------------------------

Laatst bewerkt: 16 okt 2003
  2. Veggie

Veggie Guest

Het enige wat slecht is aan gamer.nl is het niveau van de members daar ...

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn dan volgens jou de slechte members en de goede in dat gedeelte? Ben ik dan namelijk wel benieuwd naar.

4. Dat heb ik al gedaan op die site maar ik denk niet dat ze zich er iets van aantrekken.

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat had ik al vernomen....hoe triest-_-'

6. Overige consoles + PC / internet is de goede fora. Waar zou dit anders moeten? Wijsneus?

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus nu heb je jezelf al op twee sites voor schut gezet. :{

Wat is nu eigenlijk het hele probleem? Het enige voorbeeld waar je mee kwam zijn de Halo reviews. Halo op de PC kreeg een 8, wat is daar mis mee? Ik heb nog op wat andere sites rondgekeken en daar kreeg Halo ook iedere keer rond de 8,5. Moeten die nu soms ook geboycot worden? Voor de rest heb ik ook niets anti-Xbox/Microsoft kunnen ontdekken op Gamer.nl.

Je gedraagt je soms echt triest met je hele Xbox fanboy gedrag, net als dat je iedere keer maar loopt te roepen dat EA waardeloos is en dat je die gaat boycotten. Grow up.

8. Je vroeg om een bewijs dat die site onjuiste informatie geeft en dat bewijs is nu geleverd.

Voor de duidelijkheid: Al die members daar zijn super anti, maar site laat zich de laatste tijd daardoor beinvloeden.

9. Ik kan moeilijk alles van die site laten zien. Vind je het niet raar dat je 2 jaar terug zegt: Halo een 9,2 en nu ineens een 8?

Ik koop al jaren geen EA games omdat die games kwalitatief gezien gewoon bagger zijn. Net zoals die site.

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nou er zijn de laatste tijd meer anti-Nintendo members dan die @ XBOX. En besides.....iedereen die flamed in dat hok krijgt van mij billekoek:9

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je hoeft ook niet alles van die site te laten zien aangezien ik er zelf al had gekeken. Dit stond ook in m'n vorige post. En ik zie echt geen bewuste anti Xbox/Microsoft zaken op die site behalve domme opmerkingen van members, maar daar barst het hier ook van op XBW. Wat betreft die cijfers. Ga jij nu echt een oude Xbox game vergelijken met een PC game van nu? Je hebt de reviews toch gelezen waarom men op het cijfer is uitgekomen of niet? Ze hebben het over grafische tekortkomingen (wat logisch is als men deze niet beter hebben uitgewerkt tov pc shooters van nu), soms lage framerate enzovoorts. Ondanks die minpunten krijgt het een solide 8. Andere sites geven het ook rond de 8,5 dus wat is nu toch het probleem?

Dat is jouw mening net als die van meerderen. Er zijn echter ook een heleboel mensen die EA games wel goed vinden. Waaronder ik dus. Dat er wordt gezegd dat ze games uitmelken is wel leuk en aardig, maar de massa wil die games gewoon en heeft plezier erin om ze te spelen. Als iedereen echt een hekel had aan die games dan zouden ze ze echt niet kopen hoor. Niemand dwingt ze ertoe. Dat hele EA gebash vind ik zo compleet belachelijk.

12. Ik zei dan ook dat de graphics mij niet verbazen dat die lager krijgt.

Maar de gameplay en sound is gewoon hetzelfde gebleven. Maar ik heb mijn mening gegeven hoe ik erover denk en ik blijf erbij. Hou die site een maand in de gaten en je weet wat ik bedoel.

mzzl

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist omdat het gewoonw eer een FPS is, met niks nieuws komt en al 2 jaar oud is krijgt het niet weer die 9.2. Sowieso is die 9 gebaseerd op de speelbaarheid op de Xbox, niet op de PC.

14. Veggie

Veggie Guest

Mensen kom op, het zijn daar 90% PC gamers, zelfs de redacteurs zijn daar hardcore PC gamers....
    Zoals Wouter al zei, Halo brengt ze niks nieuws ...
    Zou ik ook vinden .. met 700 FPS op de PC ...

K vind niet dat ze anti-MS zijn ofzo, want ze hadden de hele week de lay-out van Halo enso ..
    Maar k vind de members daar soms echt triest, altijd dat fanboy gedrag en gescheld en geklier ...

15. sneaky

sneaky Guest

zucht doet me denken aan mun oude games forum.Altijd leuk die fanboys

16. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Aha je hebt het nu dus over de frontpage.
    Mja daar reageren meestal de fanboys die nooit weten dat er ook nog een forum is.

Deel Deze Pagina