500 Microsoft punten kosten €6 euro in de winkel en via een kraskaart kun je die dan uploaden naar je 360
Ik krijg op mijn desktop een grijs vlak om mijn gamercard heen, dus niet alleen de gamercard zelf. Hoe kan ik dat oplossen?
Daar heb ik ook last van en als je hem wilt verkleinen komt er zo'n balk omheen om te scrollen en kan hem niet precies passend krijgen dat hij precies de grote is van de gamercard weet iemand hier iets op???
Ik heb alles gedaan wat ik moest doen... maar ik zie uhm nog steeds niet op mijn deskstop Ik heb die link gepakt van mygamertag.net die zou tog ook goed moeten zijn? /Edit het is al gefixed. Mijn Firewal liet uhm niet door
Jah volgens mij is het die grote. Ik heb die Flash versie nu op mijn Desktop. Alleen rond om de gamercard zit zon raar grijs randje das een beetje jammer. Weet iemand of die weg te krijgen is.
@Grumpiestocean: je kunt beter ff op "edit" klikken dan een nieuwe post beginnen, dit kan namenlijk storend werken!en kan leiden tot een ban
Ik ga dit topic weer ophalen want krijg het niet voorelkaar Ik heb de url ingevuld met spatie maar ik krijg mijn gamecard neit te zien alleen op deze manier mijn site http://bbpc360.bb.funpic.de/nk Weet iemand hoe ik dat geod krijg