1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamerelease levert al niet sinds 16-12-2003

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door drdelete, 4 feb 2004.

  1. Brabus Freak

    Brabus Freak Range Rover TD6

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    2
    snap het niet, had pgr2 nog voor de release van hun...
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Een vriend van me heeft ook gezeik gehad met Gamerelease.com, het ergste is gewoon dat ze je aan het lijntje houden. "Ja we sturen hem volgende week op" en dan 2 weken later "ja nu komt ie echt hoor". Als ze nou gewoon zeggen dat ze een k*tbedrijf zijn dat gewoon te langzaam levert.... maar ja dat geven ze denk ik niet zo snel toe ;)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent een van de gelukkige die zijn game op tijd krijgt op gestuurt, het bedrijf in kwestie (gamerelease) krijgt hierdoor een goede naam.. terwijl aan de andere kant van het verhaal mensen hun game niet krijgen..
     
  4. Requiem

    Requiem Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook niet zo goeie kritiek over Gamerelease.nl
    drie weken geleden heb ik gta double pack besteld en na twee weken had ik nog niks dus stuur ik een mail sturen naar die kerels
    en ze verzekerden mij dat het opgestuurd is!
    Heb nu nog geen kloten gekregen maar ben wel mijn 50 euro kwijt.
    De Fuckers!! Ik versta dit toch niet maar ben blij dat ik nie alleen ben met klachten!
    Dus liever 5 euro meer betalen voor een game die toekomt dan een goedkopere game die niet toekomt!
    Courage lotgenoten!:'-(
     
  5. Zij zijn verplicht om ervoor te zorgen dat jij je game thuis krijgt. Als er eventueel iets mis zou gaan bij de post is dat hun probleem, dan moeten ze maar aangetekent versturen.
    Dus je moet gewoon door blijven zeiken totdat je er eentje hebt.
     
  6. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Joepie, ik ben de 2e gelukkige. Alleen zijn het bij mij 4 games geweest die ik achter elkaar besteld heb (Top spin, PGR2, Fifa 2004, Crimson skies) en zo'n 1,5 a 2 maandjes geleden.

    Toen reageerden ze uiterst snel en netjes op de mails die ik stuurde (vaak binnen 10 minuten antwoord) maar ja blijkbaar gaat het nu wat 'moeizamer' daar.

    Maar een belazer shop? Nee denk ik van niet. Ik had toen crimson skies gepre-ordered voor 51 euro, maar halve week na geld overgemaakt te hebben, hielden hun een actie en kostte de game ineens 43,50. Toen kreeg ik zonder eigen initiatief een mailtje van hun dat ik zo snel mogelijk het geld teruggestort kreeg, was 3 dagen later ook gebeurd...

    Maar ja situatie is blijkbaar veranderd als ik alles zo lees, vreemd hoor!!
     
  7. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie bij 20 euro goedkoper,das wel erg overdreven, zeg maar 5 a 10 + thuisbezorgd!!!!
     
  8. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Voorbeeldje -->
    Toendertijds bij gamerelease Crimson skies voor 43,50 incl. verzenden 45 euro. In de winkel lag hij voor 59. En zo zijn er veel meer games dus als je online koopt spaar je wel veel geld uit...
     
  9. martijntjeG

    martijntjeG Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook enkele probleempjes met bestellen bij gamerelease. Ik had GTA double pack besteld, maar de beloofde 8 dagen werden niet gehaald. Ze hadden wat problemen met de leverancier, waardoor het wat langer duurde. Op elk mailtje dat ik stuurde kreeg ik snel antwoord, en de latere boete op de verzendkosten kreeg ik zonder probleem overgemaakt. Al met al kan het dus wat langer (iets van 2,5 week) duren voordat je je spel krijgt, maar dat probleem is bij alle online shops die afhankelijk zijn van hun leveranciers (ook gcshop). Wel jammer dat op de website gewoon "nu voorradig" stond. Toch vind ik gamerelease nog steeds een betrouwbare site en ik zal er zeker nog wel eens bestellen, behalve als ik het spel snel in huis wil hebben...je moet dus gewoon wat meer geduld hebben met online shops...
     
  10. Sokkebokje

    Sokkebokje Guest

    MSN je met hun? word dat bedrijf gerunt door een paar pubertjes ofzo. Whaha ze hebben zeker ook een @hotmail adres... en een domein bij geocities of iets dergelijks...
     
  11. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    hun domeinnaam is www.gamerelease.nl en hun email adres is: info@gamerelease.nl ( dus geen @hotmail ) en het wordt gerunt door een man van rond de 30. ( die zich helaas inderdaad wel eens als een ophol geslagen puber gedraagt, zie gamecom )

    edit: sorry ik had hotmail in plaats van email getypt.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2004
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Een hotmail adres zonder @hotmail... spoor jij wel?
    Dat heet dus een gewoon een email adres. (desnoods een email adres waarmee ze een .net/msn passport hebben aangemaakt) Email staat trouwens voor electronic mail, voor het geval je dat ook nog niet wist.

    En ik vind trouwens dat ze msn gebruiken best een goede service voor een online bedrijfje. Niet dat ik overweeg ooit iets bij ze kopen...
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    :+

    Dat is voor vele (waaronder mijzelf) duidelijk geworden..
     

Deel Deze Pagina