gamerprofile

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de bengel, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    op www.xbox.com kun je een gamerprofile aanmaken. hier had ik een paar vragen over.
    - Hoe oud moet je zijn om er eentje aan te kunnen maken? (ik had namelijk problemen om er eentje te maken, ze gaven als reden dat ik niet oud genoeg ben)
    - wat kun je er allemaal mee?
    - kan je m koppelen aan je xbox 360 liveaccount?

alvast bedankt

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 18 jaar of ouder zijn. Maar de meeste mensen zijn dat niet, dus veranderen ze even hun Hotmail instellingen.
    Wat je kunt? Je friendslist bekijken, gamercards van andere mensen bekijken, posten op het Xbox forum.
    Ja, je moet 'm zelfs koppelen aan je gamertag.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    18 Maar dat staat ook in de xbox live thread of de andere xbox gamercard threads ... Misschien kan je de zoekfunktie een keer gebruiken of een paar threads door lezen

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry ik had in een specifiek forumdeel gezocht, dus ik vond niet zo veel

@nicos bedankt

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi,
    als ik me niet vergis staat dit al ergens anders ik geef zo de link. maar hier de antwoorden:
    1)je moet volgens de amerikaanse wetgeving 18 jaar zijn om online te spelen. Maar dit kan je omzijlen. In de andere thread staat hoe. Namelijk je msn instellingen veranderen.

2)Hierin staan je persoonlijke gegevens. Je hebt er 1 nodig wil je online gaan gamen. Hierin staan je gegevens. Met hoe lang je een spel hebt gespeeld en wat je scores van dat spel zijn. Ook staan hierin je reputatie. Als je je slecht gedraagt online dan daalt je reputatie. En alle irritante mensen verdwijnen dan langzamerhand. (mits het systeem goed werkt) En nog veeeeeel meer.

3 ) Jah dat kan-->nogmaal kijk in de thread die ik je geef:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77719 dit is 1 en nog 1:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=77051 in deze staat alles wat je nodig hebt
    succes!

Ps: voor veel informatie staat alles ook op www.xbox.com

Laatst bewerkt: 16 nov 2005
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Naast de antwoorden die hier al gegeven zijn;

Live thread

Gamer card thread

Een aparte thread is een beetje overbodig en deze gaat daarom ook dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina