1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gamerscore

Discussie in 'Games' gestart door mikeVermeule, 3 jan 2013.

  1. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens,

    Is het al bekend dat de gamerscore kan worden overgeheveld naar de nieuwe console van Microsoft? Of naar buiten gebracht dat dit niet kan?

    Thanks.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Er komt geen nieuwe Microsoft console meer, dus je zult al je punten kwijt zijn. :+
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als goed is kan je alle gamerscore mee nemen, naar de nieuwe xbox van microsoft! Althans hier ga ik wel vanuit. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2013
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Je gebruikt gewoon hetzelfde account lijkt me.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad kan me niet voorstellen dat ze ineens met nieuwe profiles etc gaan werken. Kan lijkt me uiterst klein tot nihil dat deze niet meegaan. Ze zullen anders veel mensen tegen het hoofd stoten waardoor ze risico lopen op mindere verkoop lijkt me.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jij werd vanochtend wakker en maakte je daar druk om? :+

    windowsgames zijn ook met GS op hetzelfde account, dus je GS is nu al niet gekoppeld aan 1 platform. Zal wel goed komen dus.
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Word tijd dat aan de hand van je gamerscore een aantal MicrosoftPoints krijgt (wat ze al in de VS hebben)
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Juistem dat zou mooi zijn, achievements zijn wel een leuke extra's omdat het de replay waarde bevorderd alleen het zou helemaal tof zijn als MS is niet zo'n geldwolf zou zijn en eens gratis inruil voor alle gespeelde games daar MS points voor geeft.
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zouden ze financieel gezien 5% terug geven het is toch een mooi gebaar. En als gamerscore weer interessant is dan prikkelt dat toch wel af en toe om weer een game te kopen voor de x360 ipv pc..

    Ik was eerst bezig met GS vanwege het competitie element, en later omdat ik voor mezelf de later hoger wilde leggen. Maar nu met 100k heb ik iets van "tja" en nu, nu heb ik eigenlijk geen zin meer om GS te verzamelen..

    Dure hobby sowieso (als je af en toe ook een achievement game haalt)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Lijk me dat ze dat niet gaan doen. Savegame en profile hackers zouden dan bakken met geld gaan verdienen.
     

Deel Deze Pagina