Thanks voor de snelle reactie!! Maar wat is dit nou weer voor een bullshit??!! Omdat ik een "oude" Xbox heb moet ik een creditcard gebruiken???!! Het is toch gewoon dezelfde dienst die ze verlenen of zie ik dat nou weer verkeerd??!!
Nee het is niet dezelfde dienst ... de huidige xbox kan deze service niet overnemen, onmdat deze hiervoor niet geprogrammeerd is (helaas). Bij de oude xbox is de credit card verplicht
Maakt hij geen save file aan bij Memory?. Ik heb zelf geen live gehad op me xbox (1) maar bij de 360 maakt hij er wel één aan. Misschien dat je hem daar kan verwijderen.
Het heeft niets met gierigheid te maken.. het is technisch niet meer mogelijk om de dashboard en de betalings structuur van xbox 1 te veranderen
Np Kan iemand mij even in stappen vertellen waar ik heen moet om telaten zien in mijn gamertag wat ik speel. Hier onder zie je mijn Gamertag plaatje, maar jullie zien niet wat ik allemaal speel, hoe kan ik dat tonen Misschien niet in het goeie forum gesteld, maar goed. Tgaat over gemertags
Maar kan je ook niet op de 360 een account maken zonder CC en dan op de Xbox1 account recoveren? Ik denk het niet Maar het zou kunnen.
http://live.xbox.com/nl-NL/profile/Achievements/ViewAchievementSummary.aspx Ik denk dat je eerst achievements moet halen
@ Metal Mark - Je moet je privacy settings uizetten .. je hebt nu je achievements op privacy staan ... je hoeft geen achievments te krijgen om te zien welke games je speelt
Nee je betaald gewoon 1x live ... maar je kan alleen op de oude xbox spelen als je ook een cc hebt ....