[XOne] Gamertag probleem

Discussie in 'Games' gestart door LaZZ, 10 nov 2005.

1. Tjimmy

Tjimmy _None_

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo NL @ Metal Mark - Je moet je privacy settings uizetten .. je hebt nu je achievements op privacy staan ... je hoeft geen achievments te krijgen om te zien welke games je speelt

Waar staan die privacy settings?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    guide button > klik op je gamercard > edit gamer profile > ga naar privacy settings > klaar

3. Tjimmy

Tjimmy _None_

Leuk Bevonden:
    0
    owke

zolas fardo zei

guide button > klik op je gamercard > edit gamer profile > ga naar privacy settings > klaar

maar als ik bij edit gamer profile ben kan ik alleen het volgende kiezen...:

Gamer Picture
    Motto
    Gamer Zone
    Gamertag

Ben ik nou zo debiel of....?

*Edit: Heb net via mijn Amerikaanse Profile ingelogd waar ik wel 18 ben... Nu kan ik wel voor privacy settings kiezen....Probleem opgelost... ga wel ff met die parental control ofzo kloten... kijken of t lukt... iig bedankt

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  4. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook een probleem !

Als ik bijv COD2 of Perfect Dark over live wil spelen krijg ik de melding :
    "Not allowed to play on Xbox Live with current profile"
    Tevens kan ik niemand inviten of een message sturen.

Ik heb al gekeken bij family settings en bij gamertag --> privacy settting.
    een aantal opties staan op blocked. Wat kan ik hier aan doen , help!

5. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is je Gold abbonement waarschijnlijk overgegaan in silver na een maand!

6. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelfde probleem als ik COD 2 online wil spelen,
    Ik heb een gold abbo voor een jaar :confused:

7. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Ook ik krijg deze melding bij cod2!? Ik heb nog 4 maanden GOLD.. Ook bij FIFA kom ik niet meer in een online spel!:mad:

8. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reageert even op oude posts:

Het probleem wat Don Juan hier beschrijft, heb ik ook... maar dan met een Xbox 360.
    Hierop reageert Fardo, dat als je een 360 hebt, je je account kan opwarderen met pre-paid account ( of ik begrijp de post helemaal verkeerd ).
    Dit, kan echter niet, wanneer je Xbox 360 Live account geschorst is vanwege schulden, kan je dit alleen oplossen met een andere CC en niet met een Pre-paid card ( hier kwam ik zelf achter, nadat ik een pre-paid had gekocht en het heb uitgeprobeerd ).

Mijn probleem dus nu, is dat ik een 360 Live Account heb dat geschorst is, en ik heb geen andere CC om op te geven. En ik heb een opengekraste pre-paid liggen die nog niet is gebruikt.

Is het mogelijk om gewoon M$ op te bellen, het uit te leggen.. en dat zij dan de schorsing staken, als ik die ongebruikte PP opstuur? Want ik heb eigenlijk al 60 euro betaald aan M$.

Heeft iemand hier ervaring mee? ( ik denk het niet, maar ik ken het altijd vragen, en suggesties zijn welkom )

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    euh wat bedoel je met geschorst .. je hebt geen cc nodig voor de xbox 360 .. ik ben even de draad kwijt ... :eek:

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als Don Juan alleen was het bij hem het geval dat de CC verliep, het abonement ( dat ik naar een 360 live account heb omgezet) had ik al een jaar, sinds 17 dec 2004 om precies te zijn... er word dus geld afgeschreven op 17 dec 2005, maar voor deze tijd is de opgegeven CC geblokeerd. M$ kon dus geen geld afschrijven, heeft mij 1 maand de tijd gegeven mijn betalingen bij te werken, doe je dit niet dan kan je niet meer op xbox live, het veranderd dus niet gewoon in een silver account... je kan er gewoon niet meer op, tenzij je je betalingen bijwerkt.

Kortom:

Probleem: 360 XBL account is geschorst wegens geen betalingen aan M$, ik moet een andere CC opgeven om weer op mijn Account te kunnen. Ik heb geen andere CC, dus ik dacht ( toen het net gebeurde ) dit op te lossen met een PP, deze heb ik gekocht en ik heb geprobeerd mijn betalingen hiermee bij te werken, tevergeefs.. dit lukt niet.

Oplossingen die ik heb bedacht:
    - M$ bellen, alles uitleggen en voorstellen de ongebruikte ( toch opengekraste ) PP op te sturen, en dat zij de schorsing hierbij staken.

- X-bazaar draadje openmaken met '' CC gezocht, 65 euro vergoeding'' en er ook nog een goedkope PP in aanbieden, of een combinatie (''CC gezocht, PP en 30 euro vergoeding)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet m$ Bellen misschien kunnen ze wat doen ... maar je bent in iedergeval geld verschuldigd t/m 17 februari ...

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? *wilt hier niet bijdehand doen :p wilt het bergijpen*

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een digitaal contract getekend met microsoft toen je met een cc betaalde. Als je niet betaald kom je ook in een zwart boek van wanbetalers ... je krijgt dan straks lastiger een lening of een hypotheek. Als je 16 december je xbox live account had opgezegd of had verlengt dan had je nu geen problemen ... morgen moet je gewoon de helpdesk bellen

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ wow, ik wist niet dat het zo serieus was... maar in principe kan ik er niets aan doen, en mijn vader ook niet dat de cc geblokeerd is...
    majah... ik ga morgen zeker bellen :eek:

edit: helemaal vergeten je te bedanken Fardo bij deze : Bedankt Fardo :)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het zal niet direct zo'n vaart lopen.. maar je moet gewoon even bellen :)

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb dus even gebeld.. en over het ''boek van wanbetalers'' en dat ik later moeilijk een lening ofzow krijg... daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken.. want die regels zijn meer opgesteld dat mensen echt betalen.. en uiteindelijk gaan ze toch niet zo ver.

Wat betreft mijn account, er is geen enkele andere mogelijkheid dan een andere CC... dus ik sta nu voor de keuze:

- Mijn 2e Gamertag (silver account) opwarderen tot gold met de pre-paid die ik heb.

of

- De pre-paid verkopen, en op zoek gaan naar een cc.

Moeilijke keuze >_> want ik ben nogal gesteld op mijn behalingen...
    ik denk dat ik hier een aantal nachtjes over ga slapen :{

17. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik heb al 2 jaar dezelfde gamertag, ik hou het maar zo. ik heb zoiezo die gamertag al sinds dat ik 12 was ofz, op de pc
    echt erg

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    waarom ook de hele tijd je gamertag veranderen? t is toch je identiteit, het hoort bij je (al zullen weinig mensen weten waar mijn naam op slaat...denk ik :p)

19. Skin-X

Skin-X Brain Networks Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind wel dat ie MS points wel HEEL erg duur zijn ofniet mense?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Valt wel mee ...het gaat om de content en niet om de points (maar dat heeft toch niets met je gamertag te maken?)

Deel Deze Pagina