het zal vast nog wel ergens te vinden zijn maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik mijn tagname kan veranderen?
Hierzo en dat van die zwarte lijst. Als het voor het gerecht komt en in fout gesteld wordt dan kom je op een zwarte lijst en kan je in geen enkele winkel/bank/... nog een lening of krediet aangaan... Dus gewoon ff bellen en zorgen dat het opgelost is. Scheelt je een hoop zever later. Deze zwarte lijst is dus voor lange duur, niet 1 jaartje ofzo!
ik had ook nog een vraagje kan je ook nog een andere naam geven aan je gamertag zonder je saves en gamerpoints te verliezen.Ik weet dat het wel 800 mspoints kost maar zolang als ik dan me gamerpoints behoud vind ik dat geen probleem
mensen een vraagje. Ik ben nu bezig met xboxlive met de gratis trial die je bij premium kreeg. Zometeen wil ik een 12 maanden paket kopen maar als ik die dan koop en wacht tot trail verlopen is en hem dan pas invoer krijg ik dan een nieuwe account (diegene die ik nu heb heb ik geen behoefte aan) wat kosten bijvoegingen voor spellen ongeveer trouwens? (laten we zeggen extra levels--> iemand voorbeelden van kosten in ms points)
Snelle en misschien ook een stomme vraag: Ik heb laatst voor live ingeschreven op me xbox 1 en heb nu dus nog 11 maanden live, ga binnekort de 360 halen kan ik dan me account overzetten en dan nog 11 maanden spelen? Of zal ik toch echt een nieuwe live abbonement moeten aanschaffen?
De gamercards doen vaag zeg!! zie bij alle mensen een ? als plaatje staan. waar normaal een game plaatje hoort te staan. En bij mij is DOA4 niet meer te zien bij mijn games ! WTF