Gamertag is 'Jezus GVD'. Was een tijdje uit de running, maar kan er (nu ik weer wat tijd heb) toch niet vanaf blijven . Afijn, ik speel Fifa13, BO2, NFS:MW, GOW eigenlijk alle goede games behalve Halo. Voeg maar gauw toe
Gamertag: RedViper1990 Games: Payday 2 Borderlands 2 Forza 4 en Horizon Saints Row The Third en nog wat andere spellen, maar deze speel ik vaak. Voeg me maar toe
Ik loop al een paar dagen met het idee om een centrale pagina te maken waarop mensen aan kunnen geven welke games ze spelen en ze makkelijk andere mensen kunnen vinden op XBW die dezelfde games spelen. Lijkt dit jullie wat of heb je zoiets van lamaar zitten?
Het nadeel daarvan is, is dat iedereen een spel vaak maar voor kortere tijd speelt dus zo'n pagina is al snel gedateerd. Het was in het verleden namelijk ook geen succes. - Tapatalk 4
Daar zit wat in ja, maar wat als de pagina bijvoorbeeld altijd je 5 laatst gespeelde games laat zien, en daar vervolgens matches op uitvoert? Dan is het altijd actueel..
Je 5 laatste gespeelde games laten zien zou wel super zijn, Ook al zou ik zelf voorstander van 10 zijn