Gamertags XBOX360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 15 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik weet niet of ik tijd heb om te helopen ... maar ik wil best af en toe kijken :eek:

2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    OK DIT SCHIET NIET OP tijd dat o w n e r bb ingrijpt mwahahahah: goed...

Ok luister BlueEyedNigga Kwam met een super idee aanzetten. Hij had echter wel hulp nodig. Hij wil namelijk een topic openen met alle gamecards enzo en bla bla lees deze thread door. Maar omdat er zo`n 10.000 actieve leden waren was dit voor 1 persoon een beetje te lastig. Nou stelde hij voor op Nederland in 4 delen de verdelen: Namelijk Noord Oost zuid west. Hijzelf pakte dus het zuiden.
    Vervolgens kwam er eindelijk iemand helpen Shcaap zag het licht. En dankzei hem was ook Het noorden van ons landje bezet. En als laatste melde Fardo zich aan om ook te helOpen.:)

((Geloof me als ik ook maar enig verstand hiervan zou hebben zou ik zo helpen. Maar aangezien ik alleen maar tegen zou werken dan mee (dikke computer noob dus) lijkt dit mij niet zo verstandig. ))

Dus we hebben gewoon nog iemand nodig. Die een topic bij kan houden. Welke actieveling heeft wat tijd over en wil helpen in een topic hier graag melden danku:)

Laatst bewerkt: 24 nov 2005
  3. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het dan niet makkelijker ons gewoon in tedelen in provincies ?
    hebben alleen wel meer beheerders nodig dan
    ik wil het wel doen voor zuid-holland trouwens

menno

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  4. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde mijn Xbox Live account aan mijn Net account koppelen, als geb. datum had ik 11-08-89 alleen nu krijg ik de melding: In verband met je leeftijd kun je je niet aanmelden voor een Xbox-account.
    Deze krijg ik nu steeds wanneer ik probeer in te loggen...

Is 16 jaar inderdaad te jong? Zoja, kan ik dan nog met een ander e-mail adres mij registreren en dat ik dan 18 ben bijv?

5. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    nee kan je in je hotmail veranderen.
    ga op msn naar je email, dan rechts boven in naar instelingen, dan naar prive, en dan "mijn profiel", en daar kan je je geboorte datum veranderen.

ps.
    Forum Naam: nickyb
    Games:perfect Dark Zero
    Gamertag:confused:KILLZZ NL
    Provincie:brabant
    Leeftijd:bijna 18 :D

die zone gedoe in je gamercard, kan ik dan alleen tegen mense spelen die het zelfde als mij zijn,of is dat gewoon iets zodat ze weten wat voor gamer je ben?

Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  6. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat e-mail adres moet invullen bij de registratie en ik gebruik geen Hotmail maar Gmail waar ik volgens mij geen geb. datum heb moeten invullen...

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee wat dat betekent dat je 12 post moet reserveren. Ik heb het voorgesteld maar Dat leek Goiz ook wat overdreven. Dus hadden we het verdeeld in 4en (Noord oost zuid west) ALs je zuid holland doet kan je dan niet gewoon Het westen pakken???? die is als het goed is nog open.

8. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja lijkt me ook goed hoor,
    zet me er maar op

9. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur wel even een mailtje naar BlueEyedNigga het was allemaal ten slotte zijn idee. Je hoort nog wel van me:)

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ja maar wat ik dus heb gedaan is: ik heb mijn geboortejaar veranderd zoals NickyB dat zei en ben dus naar www.xbox.nl gegaan maar hij zegt dan ''In verband met je leeftijd kun je je niet aanmelden voor een Xbox-account.''...???
    Mijn broer is de creditcard houder en hij heeft er al een gemaakt volgens mij... Wie o wie kan mij helpen aub?

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wel je cookies nog verwijderen want daar staat het nog in geregistreerd.!

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

@ownerbb
    dus ik moet de cookies verwijderen en dan moet het lukken ?

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Yep (dit doe je bij internet rechtermuisknop eigenschappen)

14. Thedonstil

Thedonstil Active Member

Leuk Bevonden:
    0

oke (Y) me mail staat op me profiel

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

@ownerbb
    heb het dus geprobeerd maar bij : ''je gamerprofiel opbouwen'' zegt ie dit:

Er is een probleem opgetreden met je informatie. Controleer de onderstaande details en verzend je informatie opnieuw

en ik heb de laatste 4 nummers genoteerd van mijn broers zijn creditcard, de naam van de creditcardhouder(dat is hij dus) en mijn Gamertag genoteerd die ik nou ook heb voor xbox live. De reden dat het niet wil is denk ik dat mijn broer er al een heeft gemaakt en dat hij dus dan ook alleen zijn gamertag herkend...

edit: en ik zit nou wel te twijfelen hoor,want kan ik dan nog uberhaupt mijn account( 2 accounts zijn er, een van mijn broer en een van mij) overzetten naar de 360?

Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2005
  16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm sorry maar dit groeit een btje boven mijn vermogen(wat een zin) Hulp gevraagd hier dus van iemand met verstand.--> Fardo waar zit je:D

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen ik heb tot nu toe genoeg hulp gevonden! We hebben nu genog hulp om de thread opnieuw te maken!
    laat ff weten of de volgende gegevens kloppen!

Noord:confused:hcaap
    Oost:Fardo
    Zuid: BlueEyedNigga
    West: Thedonstil

Als dit klopt stel ik voor dat Shcaap de nieuwe thread opent aangezien Noord natuurlijk bovenaan moet komen! Vervolgens moet je 2 post reserveren (#1 & #2) en dan meteen Fardo PM'en dat die in die thread de volgende 2 posts reserveerd (#3 & #4)! Die PM't dan mij weer en dan reserveer ik 2 post (#5 & #6). Als laatste PM ik Thedonstil die dan de laatste 2 posts reserveerd (#7 & #8)!

Het liefst dat van deze 4 mensen iedereen op de hoogte is gesteld voordat we de nieuwe thread openen.

Misschien is het handig om aan te geven wanneer de thread geopent gaat worden zodat deze 4 mensen ongeveer tegelijk hun posts kunnen reserveren voordat mensen tussendoor gaan posten!

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: waar staat mijn eervolle vermelding van het zoeken naar overige personen Danku:D:D Ik doe t graag;)
    PS: je hbt me mail tog wel gelezen van paar dagen terug???

Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha dit alles naar eervol zoeken naar meerdere personen door o w n e r bb NL!

P.S. De thread is aangemaakt zie ik net!

De managers van de site hebben als het goed is een pm ontvangen!

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Danku danku had je niet hoeven doen or:D

Jah ik heb het gezien hopen dat mensen niet gaan posten nu. Andres moeten we even lief naar mod kijken om te kijken of ze die berrichten kunnen wissen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina