1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Games and news from DVDcrave Australia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Anne, 17 sep 2002.

1. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er een paar vraagies beantwoorden voor een luie, geen-zin-om-de-antwoorden-op-te-zoeken gamer?
    -hij veilig is de site i.v.m. cc nummer?
    -hoeveel is 160 ADollar
    -ik meen ergens gelezen te hebben dat je de tweede keer dat je iets besteld meer korting krijgt. dus als ik twee gamess wil kan ze het beste afzonderlijk bestellen?
    -hoeveel tijd zit er max. tussen de klik van mijn muis als ik het bestel en de plof op mijn deurmat van de game, als de spellen in voorraad zijn en er geen rare fouten zijn?

tnx oh ik typ niet in engels, ook geen zin en ik kan het ook nog niet, ik zit pas in vwo6:D

2. druiloor

druiloor de naam zegt het al

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nou 3 games bij besteld (2 ontvangen), tot nu toe is alles naar wens verlopen.
    160 dollar is iets minder als 93 euro,
    bij elke bestelling na je 1ste komt er 1% korting, dit bouw je dus steeds verder op.
    En het duurt ong. 2 weekkies

3. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Luiaard....

- Veilig. Ze horen bij Y*hoo... (geen reclame :+)
    - Een A$ is iets meer waard als een gulden. (ca. A$ 88 is €45,-). Waarom vraag je dat eigenlijk? Overal staan ook de prijzen in euro's hoor.
    - Ja, dat krijg je. Maar dat is maar 2% van je vorige bestelling ofzo.
    - 5 dagen ofzo.

En bij deze verdoem ik je! Jij hebt mijn kostbare vrije tijd versplilt aan zulke onzin vragen... Ik vind het triest, diep triest.... :'-(

;)

4. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Korting kan wel oplopen tot 10 %, best interressant.
    Die 10 % is niet blijvend, daarna iets van 3 maanden 5%, maar goed lees dat zelf even zou ik zo zeggen.
    De euro's die eronder staan wijken wel iets af van de exchange calculator. Voor de actuele prijs kun je het beter even zelf omrekenen.

:D

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    tnx. maar mijn main vraag was eigenlijk of het veilig is. ben nog net geen 18, dus het is pa's cc.
    en alles kan gehacked worden toch??

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alles kan gekraakt worden, ook jullie kluis thuis... :+

7. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Het is absoluut veilig, maar natuurlijk zullen er altijd criminele figuren zijn die proberen de boel te kraken. De kans dat dat gebeurd is echter heel erg klein. Bovendien ben je daar met een cc automatisch tegen verzekerd toch?

;)

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    <ff tussendoor vraagje> Heeft iemand zijn SC die hij bij DVDCrave besteld had al in huis? Ik wacht namelijk nog (ok, er zijn dan ook nog geen 5 dagen voorbij, maar dat terzijde :p).

9. gegron

gegron Guest

hoe kan je zien of je spel al geshipped is?

10. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je een mailtje

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan krijg je een emailtje.

12. gegron

gegron Guest

ok tnx

13. gegron

gegron Guest

ik heb een mailtje gekregen dat ie shipped is hoe lang duurt het nu nog ongeveer voordat ik mn spel binnenkrijg

14. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Gemiddeld een week

15. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu al weer twee weken nadat ik een mailtje heb ontvangen... maar ik heb nog steeds niets ontvangen... :mad:

Weet er hier iemand of het mogelijk is om te achterhalen of hij nog onderweg is, of dat ik kan gaan janken omdat ik 50 euro plijtos ben???

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Sometimes delivery can take upto three weeks. It just depends upon the (lack of) efficiency of the customs officers.

The chance that you will lose your money is minimal anyway, because most credit card companies include automatic insurance on everything you purchase with the card.

PS: Let's keep this thread in English so we have a chance on some feedback from Dvdcrave. It doesn't take a science degree to understand that a native Australian supplier will never reply to Dutch messages. ]:-

17. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    I’m sorry, I was not aware that someone from DVDCrave is actively monitoring this thread.

I will be patient (what ells can I do), but the outcome of this all will affect whether I will be purchasing through the Internet in the future.

18. Anne

Anne Young at Heart

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal

Het is jullie misschien al opgevallen dat DVDcrave hier bijna geen respons meer achterlaat.
    Dus heb ik even gemaild waarom niet.

Hello Daniel

Why aren't you responsing anymore in the thread?
    It's oke iff you don't want too anymore, but maybe you could say that in the thread then.

Antwoord:

Sorry, I would love to, just have no time at the moment, this time of year is madness, and we are under staffed. I will get there as soon as I can.

Daniel

Met andere woorden , het wordt waarschijnlijk pas volgend jaar voordat hij hier weer actief wordt. (denk ik)

Toch wel prettig om te weten als je lang op een antwoord wacht dacht ik zo.

Groeten :)

19. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Yesterday i received SC :D
    Last week i first received a email from DVDCrave and exact a week later i got the game at home.

Now i am still waiting for UC and i din`t get a email yet :mad:
    The game is already for a week in Holland,but still no responce from DVDCrave.
    Hope they will ship it soon.

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I got an email that is was shipped a week ago, and still no Splinter Cell! Damn, why does it take so much time?! :'-(

Voortaan maar must-haves games gewoon in de winkel kopen. :mad:

Deel Deze Pagina