Games die hun geld niet waard zijn?

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 9 jan 2003.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    maar betaal jij daar 60 70 euro voor?

2. masterape

masterape Guest

Ik vind blinx wat tegenvallen de games die ik ECHT de prijs waard vindt zijn:
    halo,SC,fifa 2003 en UC(denk ik)

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    re:UC

Uc denk ik wel dat ie de 70 waard is,maar dan wel mee xbox live,en zonder hm..... nee dan niet,single player is 1 1/2 uur uit kheb em nu 4 dagen en 4 x uit

4. NehpetS

NehpetS Guest

Medal of Honor vind ik zijn geld ook niet waard. Ik zeg niet dat het een slecht spel is alleen het is zooo simpel en alles is zooo erg hetzelfde. Ik vond hem errug tegenvallen. Maarjah ik heb hem nu gelukkig geruild tegen Onimusha, hehe dat spel ruled wel.:D:D:D:D

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    obi-wan omdat het veeeel te kort is, ik was op een gegeven moment bang om het uit te spelen, dus ik speelde expres heel weinig om de gameplay langer te maken.
    2player is ook verrot vind ik, niks mis met de opties, er zijn gewoon geen leuke arena's.

ook vind ik UC geen 70 euro waard omdat het er allemaal wel heel mooi uit mag zien enzo, maar er zijn nog steeds te weinig levels en game-modes om er 70 euro voor te vragen.

wat is er trouwens mis met enclave? opzich mooie rpg tog?

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    enclave is geen RPG.. het is een adventure en het is erg frustrerend! Probeer het spel maar is zonder cheats uit te spelen, dat lukt je gewoon niet.. daar komt nog eens bij dat er niet veel modes in zitten zoals deathmatch, co-op ofzo..
    het spel is nog geen euro waart |:-

7. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Turok vind ik echt de brakste xbox game.... Verwachtte er zoveel van.. En dan stelt de game zo verschrikkelijk teleur. Een paar levels gespeeld, 2 x m-player gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Buttspel, en dan vooral de levels op de pteradactyl... Bah.

*spankt acclaim :{

mzzl Munch and Abe

8. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hitman 2 sux

Voor alle mensen die van plan waren Hitman2 Silent assasin te kopen......... NIET DOEN. Dit spel is echt waardeloos!!!

Na 1 uur spelen was voor mij de lol er af.

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mwa ik vin hitman wel leuk.
    maar na een tijde word et wel eentonig.

guard uitschakelen......kleding jatten..... iemand hitten..... extraction

10. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ben het helemaal met je eens.

11. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n crossspel, kweet de naam zo nie...iets met 500 ofzo :{ hele slecht graphix iig en is nog €70

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nahhh ik heb halo en moto gp, de enige 2 goeie games en de rest heb ik verkogt, halo is gewoon goed en moto gp word helemaal gaaf als ie online is, ik koop nu geen game meer, ik wou morrowind kopen maar daar zie ik vanaf, ik wacht gewoon op de betere games zoals fable, halo2, metal gear, en een of andere game genaamd BC...

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb em zonder cheats uitgespeeld (Light campaign) en ik moet zeggen dat ik het wel een leuk spel vindt... mooie omgevingen, eigenlijk de meeste graphix zijn wel cool.. k vindt alleen de animaties vaak een beetje houterig, maar als er coop bij had gezeten was dit helemaal een super game.

Game die ik ook niet 70euro waard vond Oddworld:
    Ik vond de gameplay veel te onbegrijpelijk soms, het enige wat ik vaak deed was een vijand worden en iedereen doodschiete... voor mij hadden de puzzels en vooral indoor omgevingen iets meer diepgang mogen hebben

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste spellen die jij nu opnoemt worden ook niet voor die prijs verkocht. En hoe weet je trouwens dat al deze spellen hun prijs niet waard zijn? heb je ze allemaal uitgebreid gespeeld?? Nee he, kan trouwens ook niet. Er staat GP 4 in dit lijstje en die is helemaal nooit uitgebracht |:-

15. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    als je een spel geen 70 euro waard vind, kan je em natuurlijk ook voor 45 tot 50 euro kopen bij www.dvdcrave.com

(ff offtopic)

Laatst bewerkt: 13 jan 2003
  16. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    Azurik en Wreckless zijn hun 70 EUR zeker niet waard!:'-(

17. shootergod

shootergod Guest

turok is een bagger game

18. masterape

masterape Guest

Morrowind lijkt me het geld ook waard net binnengekregen en zal is flink gaan spelen.:9

19. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Azurik zou zijn geld niet waard zijn geweest ware het niet dat hij in m'n reward pack zat

20. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    welk spel is nou wel de volle 70 euro waard???????

eigenlijk geen 1 je koopt er geen 1 voor 70 altijd wel goedkoper er zijn maar een paar winkels die ze voor 70 verkoopt tog????????

Deel Deze Pagina