begint een beetje een raar topic te worden. Ik zie allemaal games staan die hun 70 euro niet waard zijn, maar de meeste van die games zijn 30 of 40 euro... misschien zijn ze het dan wel waard?? vermeldt ff de goede prijs erbij... Ik heb SSX Tricky al een paar keer voorbij zien komen, en ik moet zeggen: dat spel ruled! Ik heb em afgelopen vrijdag gehaald, en het hele weekend zitten spelen met een stel vrienden. Games die verder erg goed vind zijn DOA3, HALO, Moto GP en Fifa 2003... ik koop eigenlijk alleen maar games die je met meerdere personen kan spelen, dan heb ik toch de meeste lol met een spel. Splinter Cell is zijn geld echt niet waard vind ik. Het is totaal niet weggelegd voor mij hoor, juist omdat het tempo zo laag ligt. Je moet er zoveel bij zoeken en puzzelen, dat het gewoon niet meer leuk is (ben bijvoorbeeld dan ook geen RPG-fan). Geef mij maar gewoon een game met snelle gameplay, een grote gun en veel bommen... of gewoon een lekker vechtspel (ik kijk heeeeel erg uit naar Mortal Kombat DA) tip: zaterdagavond is de gelegenheid om een biertje te pakken en met een stel vrienden Fifa 2003 te spelen voordat je uitgaat... zelfs hou je niet van voetbal... keiveel fun!!!
Tony Hawk ligt eraan... heb je 3 al gespeeld en ben je er op uitgekeken, hoef je 4 ook niet te kopen want hij ziet er net iets beter uit, maar de levels zijn velen malen saaier... tegenvaller...
eigenlijk kunnen we beter een tread beginnen met games die hun geld waard zijn want zoveel zijn het er niet die egt heeeeel goed zijn die je voor 70 euro koopt er zijn er natuurlijk wel maar niet zoveel als die niet waard zijn. Games die waard zijn voor de xbox vind ik Splinter cell Unreal als je meerdere controllers heb of als je op xboxlive gaat en de rest vul in...................................................
oe spannend he? BC. maareh, gast de enige 2 goeie games, halo en moto gp? sjappie. je hebt et niet helemaal begrepen gast. DoA III wel eens gespeeld? Mechassault MP dan? Splinter Cell? zal wel niet. ik zou zeggen, probeer het eens.
Absoluut HITMAN 2... voor deze slechte game heb ik geen woorden voor En als we het dan toch al over "zuurverdiende spaarcentjes" hebben ga dan naar een winkel waar je spellen binnen 24 uur kunt omruilen. Als je al zo'n SalmiakLul was om niet een paar screenshots, (p)reviews te bekijken. namens de hele directie van afzeik bv ®