Ik speel toch 75%van mn spellen wel uit Maar hetisniet zo dat ik geen volgende koop omdat ik de vorige nog niet heb uitgespeelt Ik koop wanneer ik een leuk spel zie.
ja, ik hou dit wel als een soort policy aan, anders geefje op te makkelijk teveel geld uit aan de xbox en doe je er te weinig mee.
Ik speel best wel veel uit maar hou wel variatie in mijn spellen. Maar wanneer heb je iets uitgespeeld? Als je HALO op Legendary haalt of is Normal of Heroic ook genoeg? Als je HALO op legendary moet halen heb ik zelfs die nog niet uitgespeeld. En bij JSRF: Moet je dan alle Trials halen of alleen de storyline uitspelen. De storyline heb ik gehaald alleen de Trials nog. Bij Sega GT ben ik bij de SS-license maar ik vind het niet meer zo leuk. En heb je bij PGR alles uitgespeeld als je alles op goud haalt of moet je gewoon alle levels halen? Daar ben ik in ieder geval nog wel even mee bezig. Ik ben wel van plan om veel games uit te spelen maar niet 1 spel heel tijd spelen.
ik vind dat je halo pas uitgespeeld hebt als je het op alle niveaus gehaald hebt. Bij jet set hou ik alleen de story line aan omdat al dat andere alleen maar frustreerd. Je moet gewoon een beetje je eigen maat stellen.
Ja alles bij elkaar, PC, Xbox, PS1, P2, Gamecube en Gameboy SP. en waar ik het geld vandaan haal? gewoon werken zit niet meer op school dus dan vang je al wat meer per maand. maar doe mn Gamecube misschien weg, die staat al een 3/4 jaar stof te vangen.
Ik koop gewoon alle games die ik leuk vind, en dan ga ik ze allemaal tegelijk uitspelen . Nah, sommige spellen zijn mij een beetje te langdradig om uit te spelen (Tony Hawk 4), dus die laat ik meestal voor wat ze zijn (niet dat ik ze niet speel hoor, ik heb alleen geen zin om alles te halen ).
Eens in de zoveel tijd pak ik weer al mijn games uit de kast en denk ik bij mezelf: Cleanup! *) Dan probeer ik dus weer even systematisch weer een paar games uitgespeeld. Maar het is maar net wat je onder uitspelen verstaat, ik ben pas écht 'klaar' met een game als ik alle dingen heb gehaald, het liefst zelfs op alle niveau's, ik wil een game echt 'masteren' zegmaar. Pas DOA3 volledig uitgespeeld, door middel van Xbox Itmes de laatste pakjes verzameld. Halo heb ik al een tijdje op alle niveau's gehaald, ook Oddworld staat bij de verzameling volledig uitgespeelde games. Blinx dus bijna, ik heb daarbij alles verzameld, maar kom niet langs die verdomde eindbaas! En dan houden we een hele stapel games over: -Splinter Cell: wel te halen maar niet leuk genoeg. -Morrowind: geen tijd voor. -Sega GT: geen tijd om al die wagens te halen... -Metal Gear Solid 2: Substance: alle dogtags op alle niveau's én alle VR missies én alle Snake Tales...jammer, maar weer geen tijd. En zo gaat het nog wel even door. Tijd is de voornaamste oorzaak, en telkens komt er weer een nieuwe game die ik dan moet hebben waardoor een andere game weer naar de kant geschoven wordt. En de aanschaf van een Cube zal dan ook niet ceht helpen, alhoewel ik wel weet dat ik Zelda voor de volle 100% ga uitspelen!!!
Ik speel een game alleen uit als ie tot het einde leuk is, nieuwe games koop ik zodra ik er geld voor over heb. easy peasy
Ik heb inmiddels 35 games, en heb ze nog niet allemaal uitgespeeld.. dus ik wacht niet met kopen tot ik een nieuwe koop. Maar vind het leuk om van deze mooie console gewoon van allerlei soorten vette spellen te hebben is namelijk mijn eerste console ( speelde altijd op PC) dus koop ik tot ik van alle soorten het vetste spel heb en dan nog alleen nieuwe echt vette spellen ( kan ik anders ook niet meer veroorloven als ik ga studeren) Hoeft volgens mij ook niet eerst uitspelen, de ene keer heb ik zin in het ene spel, de andere keer in het andere.........
ik wil altijd mijn spellen uitspelen voor ik een nieuwe koop,en dat leukt ook heel goed heb laatst splintercell in 1 week uitgespeeld ik heb ook bijna al minn games uitgespeeld ben nu bezig met zelda the wind waker.
Ik probeer mn games allemaal uit te spelen, maar meestal vind ik een spel na een tijdje saai worden. Maar bij veel spellen kun je nog dingen unlocken (bv Graffiti souls, JSRF). Ik heb geen zin om daar moeite voor te doen. Maar meestal speel ik het verhaal wel uit voor ik een nieuwe game haal.
ik probeer mijn spellen altijd wel uit te spelen, maar als ik echt een leuk spel zie liggen in de winkel dan ga ik er wel voor sparen. (ja sparen want ik werk niet ) maar binnnekort heb ik examens en dan heeeeeeeeel lang vakantie en dan ga ik werken en ff een inhaalrace doen
That's the spirit Heb ik ook, als er een periode waarin een hoop goede games uitkomen dan kan ik de verleiding niet weerstaan: zo heb ik laatst Project Zero en Burnout 2 maar gekocht
Ik koop gewoon te veel.... Van de 13 games die ik nu heb heb ik er (nog) maar 2 uitgespeeld; Halo en Moto GP Met Splinter cell, KFC ben ik een heel eind op weg. Ach ja.... Pas burnout gekocht en Brute force komt bijna, mijn lijst met onuitgespeelde games wordt alleen maar langer.....
Ik koop meestal gewoon een nieuw spel als de oudere saai worden. Meestal heb ik het spel dan al uitgespeelt, maar dat maakt me verder niet zo veel uit.
Ik speel een game zolang ik 'm leuk vind.. begint ie saai te worden doe ik 'm weer weg.. uitgespeeld of niet.. meeste spellen die ik heb gehad boeide me al na een zeer korte tijd niet meer dus die heb ik ook nooit uitgespeeld.. maar zoveel game ik ook weer niet.. zit meer op het forum als dat ik xbox
Ik speel bijna alles uit. Uiteraard niet als het me gaat vervelen. Kopen doe ik als het me wat lijkt. Heb ik teminste afwisseling. Howel ik wel steeds vaker merk echt een paar dagen dit en dan weer dat speel. Het komt zelden voor dat ik meerdere spellen speel op een dag. Ik speel dan wel max 4 uur achter elkaar. cya
Ik ben 15 jaar en werk niet, dus zoveel geld heb ik niet. Ik moet het nou doen met mijn zakgeld en het geld dat ik nog heb van mijn vorige baantje. Daarom ben ik vanaf nu van plan om toch eerst te wachten voordat ik iets heb uitgespeeld. Ik heb nu uitgespeeld: DOA3 HALO OBI WAN HUNTER ENCLAVE THPS3 LOTR:FotR SC UC LOTR:TTT Ik heb dus nog een aantal games liggen. Sommige wil ik nog wel uitspelen, maar andere laat ik denk ik liggen. Metal Gear Solid vind ik echt niks. De camera is klote en hij kan niet aan SC tippen, hierdoor voel ik mij niet verplicht hem uit te spelen voordat ik een nieuwe game koop. Ook heb ik CM02/03 en die is niet uit te spelen. Het is dus eigenlijk niet te doen om te wachten totdat je je vorige game hebt uitgespeeld, want sommige games spreken je niet aan of zijn niet uit te spelen!!