games eerst uitspelen voordat je n nieuwe koopt ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ROb, 6 mei 2003.

1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nou ong. 2 weken me xbox dus ik heb eigenlijk nog niet uitgespeeld, maar ik heb nog 3 games die ik eerst uit ga spelen en de 4de game komt hopelijk deze week, maar dan is het voorloig ook genoeg voordat ik ze uitgespeeld heb zijn we wel weer een maandje verder ofzo.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dan heb ja na mijn idee toch al behoorlijk wat spellen. Je komt aan een aardig bedrag als je het even opteld!!!

3. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb er 27 (ja echt , woon nog thuis en verdien goed, mazzeltje) en heb er idd maar een aantal uitgespeeld, nieuw is altijd leuker maar hoeft niet altijd beter te zijn...

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    al me games ooit gehad tot nu toe gewoon uitgespeelt, waar haal je ze anders voor? .. en ik weet meestal tog wel dat de game die ik ga halen me bevalt dus egt een buil kan ik nooit vallen;/

ps, jsrf en segagt 2002 daarentegen nooit uitgespeelt en ook niet van plan, maarja die kreeg ik bij mijn xbox.. op dat moment hadden ze hier geen andere aanbieding die mij trok.. maar omdat de games gewoon mij niet egt mee kunnen trekken (terwijl het wel goede games zijn, af en toe genoten van jsrf) vind ik het zonde van mijn tijd om ze rond te spelen.. waarom zou ik mezelf kwellen? daarom is het ook op zich geen schande als je een game niet uitspeelt..

maar als ik een game koop, dan weet ik van te voren al of ik hem leuk vind of niet, en als ik hem leuk vind speel ik hem gewoon rond, ook als ik ergens heel irri vast zit of whatever, ff doorbijten en verder spelen..

Laatst bewerkt: 13 mei 2003

Deel Deze Pagina