whahahah maareheeft iemand anders hier welles een slechte ervaring door gamen gehad...bijvoorbeeld ruzie ofzo??
Me vriendin ze zat met me te praten toen ik bezig was met (toen nog) PGR en ik ging iedere keer in dezelfde (laatste) bocht voor de finish verkeerd en ik begon te schelden, dacht ze dat ik het tegen haar had ruzie duurde half uur (ben een meester in slijmen ) ^dit alleen, als ik ga schelden in een game krijg ik (bijna) nooit ruzie want dan schelden me vrienden mee, dus dat wordt meestal gezellig dan
Ja, met m'n broer, we waren aan het battlefield spelen over netwerk en dan met wat botjes er bij. Hij wou serieus doen maar ik was iets anders van plan. , telkens als hij terug spawde kreeg hij een kogel van m'n sniper, of als hij in een vliegtuig wou stappen had ik er wat bommen onder gelegt. Toen was hij aardig pist off op mij.
ja hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=27262 die optie is uit te zetten hoor, weet niet of je al wist (reply mailtjes)
waha lol, nee geen ruzie, wel dat mn ouders/broer is boos werd dat ik zo tekeer ging maar daar bleef het bij
wat moet ik me daar bij voorstellen zoiets?: JIJ: whaha....AAARG KUt auto!!...Vrienden: JAMAN IRITante vervloekte auto whaha StOM DING JWAJAJA JE hebt gelijk man STOM Ding sla hem sla die auto.... ps sorry dat ik zoveel post ik ben vandaag echt in een echt POSt bui!
uhm niet echt, meer de rits van Gloeiende T***** P***** K***** bocht en dan nog over de auto's die me inhalen dat ze stelletje wandelende spermacellen zijn enz. en dan tussendoor de grootste lol terwijl je eigenlijk nog boos bent *sorry voor taalgebruik, kan het niet anders zeggen
jas maar ik heb vandaag echt bij elke post in mijn eigen thread s een reactie van mezelf gezet whahahha ps ik ga effe iedereen toevoegen hiero in deze thread (dit deel dan he) aan men buddy list (oooo leuk om te weten) whahaha
de thread is nu ineens een paar pagina's langer geworden in korte tijd, iedereens postaccount (posts per day) is volgens mij omhoog gegaan. en dat alleen omdat het af en toe niet wil lukken in een spel. maar elk spel heeft dat volgens mij, zelfs de makkelijkere spellen lukken soms niet
huh de avatars doen het niet, GVD ARRGH KLOTE MUIS!!!! hmm naja nu wel weer:{ muis?... maar is het niet dom eigenlijk?? dat je boos word op een spelletje. ik heb het zelf vreselijk! ik weet niet hoe het komt maar alles staat gefocussed op het spel ofzo. op school tijdens me examens ga je ook niet met tafels gooien en papieren verscheuren
uhm.... denk denk ik heb het alleen gehad met Splinter cell, Zelda, PGR en online games ga ds niet gek kijken als ik ooit tegen je speel op xbox live dat je vloekwoorden hoort (als of me zusje komt kijken of ik ga weer eens dood met uc of rtcw)
Ben weer terug van weg geweest , moest ff iets doen. Het lijkt hier wel een chat room ja, lekker snel reageren.
ik heb [2k] infernogamer weasel en jeroen toegevoegd maare effe ontopic...laats speelde ik yager en tioen kwam een vriend binne die over zijn vorderingen ging praten in het spel en dat ie al verder dan mij was......OWAKWOD bale....IRITant vind ik dat
ik kan dat vooral niet hebben van iemand die dan gaat pronken ermee zoiets als ik heb Splinter cell al uitgespeelt, en jij? jij dan: "nee" hij: het is zooo makkelijk dat je nog niet klaar bent maar ja niet iedereen is zo goed als ik etc. etc. etc. dan ga ik toch bij mezelf denken van krijg toch de t****** hopen dat je overreden wordt door een dronken automobilist en daarna bezeken wordt door een hond