whahha ja klopt dat van die chat room...maare het is wel gezellig he...allemaal onze frustraties uit onze gameervaringen effe vertellen....we moeten een keer een frustratie/irritatie bijeenkomst houden...
trouwens de klok van het forum loopt niet goed kan ik me ook zo aan irriteren klokken met de verkeerde tijd je zou maar op dit forum zitten en je zit in de finale van het motogp toernooi van Gamekings moet je om 19:00 racen kijk je op dit forum staat er 18:00 (terwijl het 19:00 uur is, Joh?, ja echt!) dan ben je de lul
ja dat is irri, was op school, kwam een vriend een lokaal uitrennen, nog net voor les naar mn klasgenoot (les in ander lokaal): "Ebert, ebert, ik heb metroid uitgespeeld!" en ging weer terug les in, hij zo echt van: Ja, ok btw: hoe is yager en wat moet ik me er precies bij voorstellen behalve vliegen
HUH HEt is eigenlijk al 23:00!!!!! ik dacht dat het 22:00 was!! Door die forum klok joh ik maak altijd gebruik van die forum klok (maarniet heus ) whahahahahha **irriteert zich op dit moment aan zomerfeesten die nu aan de gang zijn en ik hier zit met een pijnlijke/halfgeknuesde voet **maar ik praat wel met mede gamers die ook frustraties hebbe
ik woon in een buitenwijk, hier is geen ene moer te beleven, op de bouwketens na dan lekker tfc pijpen (zoiets) kapotslaan maar voor de rest.....geen 1 zomerfeest te bekennen maarre ik gaat ga Highlander III kijken (goed voor je frustatie al die afgehakte koppen ) Zie jullie morgen wel weer
Ja, ik zie ook dat het 11 uur is, maar ik stap zo ff op. Krijg een beetje dopogen Al hoewel ik heb ook 3 dagen lan overleeft
nou...ff offtopic: het is een flightsim met de leukste opdrachten die ik ooit heb gezien in een game.....en er zit veel humor in echt flight fans zullen deze game ECHT loven en het zijn echt graphics om bij weg te zwijmellen....en het verhaal is in 1 woord steengoed....leuke wapens en leuke enemys ...als k een revieuwer was zouket een 9 geven
bij mij loopt de klok iets van 8 minuten voor, das pas irri. we moeten eens op msn praten ofzo btw: ik ga nog ff wat drinken en pitten, morgen weer vroeg werken, spreek jullie morgen weer, en bokse,, euhh gameze!
Het geluid is ook echt goed, (heb de demo gespeeld) de subwoofer komt erg goed tot z'n recht, de graphics zijn erug mooi. Eigenlijk heeft dit spel wat te weinig aandacht gekregen. Maar nu stap ik echt op. Dus de mzzls, en zie jullie morgen wel weer.
eey mazzzel mensen ik ga ook....nog effe bij een m8 van me gamen....(hoe gevarieerd kun je leven) game ze.... morgen gaan we weer verder met deze topic??? ik ben er om ongeveer 10:00 weer seeya
ach ja, kut klokken van tegenwoordig werkse (voor de mensen die werken) en gameze (spreekt voor zich) zie jullie morge zelfde tijd (dag en nacht dus) zelfde thread
yeah, ben er weer, nog niet gegamed, maar ga splinter cell ruilen, aangezien ik er toch niet veel van kan maar nu lukt het weer, is t weer gekloot met het savepunt, en moet ik steeds een paar stukken overnieuw doen omdat ik te ver al gesaved heb en bleek dat ik nog wat moest doen bij de server
Ik vond splinter cell eigenlijk veel te kort. En de herspeelbaarheid is ook niet alles bij die game. Ach maar hopen dat 2 nog beter wordt.
ben ook weer terug heb ook nog niet gegamed was een beetje te warm om binnen te zitten En ik speel splinter cell niet meer, anders komen de irritaties weer omhoog en ik heb hem toch al uitgespeelt...