1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    te kort?? ik heb hem sinds kerst en ik heb hem nog niet uitgespeeld 8) (maar ik speel splinter cell ook niet altijd ofzo)

2. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Rayman 3 springt ZGlobox soms op mij ( jaaa laat je fantasie maar spelen) en dan kom ik buitne het level, dat is zoooo dom, hebbeb hier meer mensen last van?
    het lijkt wel of globox mij niet mag ......

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Het begind weer wat opgang te komen dus :)

4. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb geen Rayman 38)
    Dus ik weet niet of het bij mij ook voorkomt
    :+

5. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom post je dit?:confused:
    Als je niks zinnigs weet te posten ga dan je teennagels knippen ofzo maar ons niet met je verveling lastig vallen

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    fuck, zag net een filmpje van iemand die tetris speelt, die heeft echt ultralightspeed ogen/handen/hersens, ik zie die blokjes amper vallen en dan moet hij nog eens kijken welke eraan komt en waar ie ze gaat neer zetten enzo, tiefus, en als ik ff tetris speel, ben je eindelijk dat saaie begin voorbij, een beetje hoge lijn-aantal gaat alles verkeerd, dat is echt zo irri, weer een poos overnieuw spelen

7. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    is wat jij net post zinnig dan :confused: .
    En je hoeft me niet gelijk aftezeiken hoor:p (heb mijn teennagels al geknipt, wel lief dat je het zegt_O_ ).
    Je kan ook normaal zeggen zoals je het erboven zette:D(al vond ik het erg "zinnig" wat ik postte, want dan weet diegene dat ik hem niet kan helpen..) .
    Maar ja dat is mijn mening:p.

edit: als ik tetris speel (komt zelden voor:p) haal ik maar tot lhet niveau 7/8O-):+.

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    weet alleen dat ik rond de 110 lijnen kom, kan een stuk meer zijn maar dat weet ik niet, zal denk niet boven de 150 zitten

9. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    moet ik even goed nadenken, wat mijn record is..:9
    Ik was meestal al blij, als ik voorbij level 7/8 was:D
    Mijn record ligt rond de 120.. Level 12 dus_O_
    tetris is een van de meest Frustrerende spellen die er bestaan
    :+

Laatst bewerkt: 13 jul 2003
  10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    zoeits ben ik ook gekomen ja, en als je een steen verkeerd zet gaat meteen alles verkeerd en stapelt t zich helemaal op en ben je zo dood
    of mario, ben je eindelijk bij level 13 ofzo (t verste waar ik gekomen ben, geen id hoeveel levels erzijn) ga je dood omdat je net ff verkeerd springt ofzo, weer helemaal overnieuw.

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Waar ik me ook aan geirri hebt is mario 2 op de gba, dus dat je kunt rond krotten met toad en luigi, peach, en mario en dat dan die tering camera zo opschuift, het overzicht is echt jan schijt. Maar na enige irritatie ben ik er toch in geslaagt om hem uit te spelen. En wat ik ook irri vond is dat ik Donkey Kong op de GBA had gekocht voor de vakantie, ik was de eerste dag ff bezig en had hem binnen no time uitgespeeld oftewel 3 uurjtes en nog wat minuten. :mad: Moest ik verdamd een week wachten omdat ik dan weer terug ging naar huis, maar dan was net de week garantie voorbij zodat ik hem niet meer kan terug doen. :mad: :mad: :'-(
    Dat is dan €45 : 3 = €15 per uur 8) Duur spel dus. |:-

12. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    w00t dat meen je niet hij is juist zo makkkelijk:D

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb m ook nog niet uitgespeeld
    hij is niet echt moeilijk alleen lukt t me nooit goed, dan doe je weer net iets verkeerd ofzo

14. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    had ik ook:+ .......
    ik was elke keer iets vergeten bij de cia gebeure want, die kut lift (ergens aan het einde) ging niet open.
    stond er lift not powered, ik heb 2 uur gezocht wat het nou was:p .
    Was ik iets vergeten te doen|:-

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    \

Ja ik vind het zinnig als ik iemand erop wijs dat hij niks zinnigs post. En waarom zeik ik je dan af? :confused:
    Degene weet ook dat jij hem niet kan helpen als je niks post hoor :)

16. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ga dan je teennagels knippen8)
    weet je hoe erg je me dan afzeikt:'-(
    En ik wou de post edit-en zodat ik hem naar een thread van Rayman 3 stuurde kon hij het daar vragen... maar toen kwam jij gelijk (snelheid van het licht*) ) met een antwoord en ben ik het vergeten te posten......

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Genoeg, ga maar ergens anders kibbelen :) Dit helpt niet.

18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    echt irri, elk savepoint kan je maar 1x saven in splinter cell. loop je door een gang, links glazen deuren, loop je door om een guard ko te slaan, loop je iets verder, savepoint, yes, ga je toch ff terug om te kijken wat er zat, ja hoor, savepoint met belangrijke missionobject, acces to server, dat gedaan kan je niet meer saven, moet je eerst weer een heel stuk spelen voordat je pas een nieuwe krijgt...

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je je omdraait in RTCW dan trilt het beeld enorm, heel erg slecht en irritant als je het mij vraagt....

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    tering, ben ik mn bon en garantie kwijt van 5.1 set, niet een game maarwel irritatie:mad:
    niet dat ie kapot is, maar als er iets mee is ben ik de lul, gvd, moest mn moeder zonodig mn jas in de was gooien terwijl de bon er nog in zat:mad:

Deel Deze Pagina