1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    das klote...
    Had ik ook met me nieuwe printer...die was dood aan het gaan en ik wou hem ruilen (had hem nog maar 1 dag) was ik het bonnetje kwijt|:-.
    Had me moeder hem meegewassen, en ze had het bonnetje weggegooit:mad::mad: .
    Maar kreeg gelukkig een nieuwe printer van me pa*)_O_.
    Mijn moeder haalt vanaf nu mijn zakken altijd leeg voordat ze wastO-)

edit 1:
    Heb net die trailer van Halo 2 van de E3 gekeken....
    Weet je hoe irritant het is om te wachten voor zo'n game die er zo uit ziet:mad: :'-(
    ook al was het maar een filmpje, zag er echt vet uit alleen een beetje donker:+8)

Edit 2: voor dioga hieronder:
    Zie edit 1:p

Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Is dat een leuk spel, Printer ? :+

Houd 't wel ff bij games alsteblieft..

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het meest irritante van een game zijn de wachttijden. Om gek van te worden. Gelukkig gaat dat tegenwoordig de goede kant op! Wat ook irritant is dat zijn pc games met te hoge systemeisen! Ik heb er hier nog een paar liggen, gratis af te halen :+ Nee, maar het is gewoon irritant, en daarom is de xbox ook super heilig!:)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    dat vind ik t voordeel van console, geen installatie en instellingen van resolutie en hoe zwaar je hem wilt spelen ed (wel iets van instellingen, maar niet echt om te zeggen je hoeft veel in te stellen) waardoor je makkelijk je xbox ff aanzet, gamepie spelen en hij staat binnen no time weer uit, bij pc moet je superlang wachten tot pc en game opgestart is, heb je nog regelmatig de pech dat game niet goed loopt ed. heb mn pc daardoor ook regelmatig een beuk moeten verkopen en na moeten laten kijken, zonder verbetering, en toen xbox gekocht, ode!

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Daarom vind ik een console dus ook veel relaxer

6. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik ook telkesn weer checke of je videokaart wel goed genoeg is enzo maar dat hoeft niet met een console

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Irri bij spellen als Tomb Raider: Sprongen die precies net op het nippertje moeten gehaald worden. Daar ben je zooo lang mee bezig:mad:

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Burn Out 1: Zit je echt helemaal opgefokt in een race, je scheert met met een paar mm ruimte links en rechts langs tegenstanders en andere weggebruikers, vervolgens kom je op kop te liggen en iedere g**********e keer werd ik net voor de finish weer geraakt door een of andere m******l die uit een zijstraatje kwam aangekakt. :mad: Na een tijdje had m'n bloed het kookpunt bereikt en ram ik gewoon op de ejectknop en smijt de disc tegen de muur. Niet tevreden over de aangerichte schade breek ik hem in twee stukken en stamp met m'n voet op het doosje dat in stukjes breekt.

Dit was anderhalf uur nadat ik hem had gekocht... en na wat bedaard te zijn besefte ik dat ik hem ook nog gewoon had kunnen omruilen in de winkel. :{

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    damn, daar gaat weer wat euro's

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, zeg dat wel gelukkig heb ik het nog niet zo ver laten komen. :)

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    eyyyy halllo ik was effe weg van de thread maar nu benker weer:)

zulle we er een nieuwe topic op in gooien??

wat was de game waaraan je je het meest geiriteerd heb:)?

alswet nix vinde dan hoeft natuurlijk niet he:)

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is toch een treat van irritaties? :confused: Of is het als grap bedoeld :)

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zullen we dat maar niet doen :)
    Je lok een opsomtopic uit + in dit topic worden ook de namen van games vermeld ...

Jullie mogen btw ook wel weer ff on-topic gaan ...

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ow srry heej weetje wlaten we gewoon over dingen gaan praten die ons bij gamen irriteren en niet off topic gaan ...gewoon verder gaan waar we gebleve waren ofzo ...daar gaat het tog om.....

ik irriteer me trouwens behoorlijk aan de prijzen van spellen...ik moet een maand werken om 2 spellen te kopen en dat is toch behoorlijk veel want dan is eht eigenlijk al op....

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wat mij strakts erriteerd is dat Halflife 2 in september komt, Halo (pc) in september komt, en Starwars: KOTOR in september komt. :) Kortom, te weinig tijd en geld. :mad: }

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jaman kunnnen ze niet eens een keer een prijsverlaging invoeren...we werken ons helemaal te pletter voor zon game....

hwhaha ik ga me zeker irriteren als true crime straks tegevalt...maar dat hoopik natuurlijk niet he:):)

17. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel kl*ten zijn voor je jah, je hebt je hele ava er voor uitgestald :)

18. mischa

mischa Guest

ik irriteer me eraan dat er teveel goede spellen uit komen, en dst ik te weinig geld heb... heb ook nog een cube maar daar heb ik niet veel voor, in de vakantie collectie aanvullen

en waar ik me ook aan erger is dat rare zo vreselijk lang over kameo doet! hij zou komen 1ste kwartaal 2003 en nu is het 1ste kwartaal 2004, een datum is toch in te schatten, daar zit je toch geen jaar naast?!?

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    okeej welke spellen zijn er momenteel dan zo goed.....Het enige rijtje dat tegenwoordig goed is isbij mij:

- soldier of fortune: double helix

- mm3

- brute force (maar viel wel tege)

20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Maarja, ik heb liever een spel waar ze langer over doen zonder fouten dan dat het een goor spel is wat je zo weer tegen de muur omhoog gooit :)

Deel Deze Pagina