1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    kei iritant is bij games dat je eerst vet je best hebt gedaan.....en heel veel opdrachten goed hebt uitgevoerd en dan de laatste niet lukt en dan moet je ALLES weer overnieuw doen....whaha best iri...maarja het hoort er ook wel een beetje bij:)

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hehe..3 jaar terug...Pokemon Red....ikke had alles gewonnen, geruild en 130 beestjes. zusje pakt gameboy 'mag ik spelen' 'best hoor' en ze saved de game!!!!
    ik pak gameboy, kom mezelf tegen in Viridian City met 3 pokemon. toen was het meteen over.
    en over die tijdslimieten....MM3 kan er ook wat van, dan zie je de plek waar je moet stoppen en is net de tijd op:mad:

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    MM3 doet vreselijk irritant ja :mad:
    Heb je 2 minuten de tijd om een bepaalde route te rijden kom je stipt op tijd aan, stilstaand in een rood vakje..

You've failed this job (of wat er dan ook komt te staan)

Ik sta toch stil, op tijd.. In 't vak :mad: !!!

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    of dat het altijd aan het eind mis gaat, vooral met racegames is het zo, je gaat de laatste bocht er ff van af en je bent verloren, volgens mij doen ze dit gewoon express want waarom in de laatste fase terwijl je de rest gewoon met gemak vooraan rijdt, reply waarde ofzo? of bij tony, 1ste run goed en de volgende gaan nergens over

en t ergste, vrijdag linker duim in verband, dus niet gamen, zaterdag eraf pleister op, zondag rechterwijsvinger in verband en op linker wijs en middelvinger nog een pleister, als ik zo door ga hou ik geen vingers over, en nog verkouden en die para makende bloedneuzen, echt mn dagen niet:mad::'-(

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd MM3 is daar ook heel goed in. In IRRI zijn. Maarja dan ga ik snel maar weer live doen (om daar vierkant te worden ingemaakt).

Wat ik ook irri vind (weet niet of dat precies hier hoort maar toch) is dat als je een game uitspeelt dat je er dan ook echt nix meer aan hebt. Bijvoorbeeld. Ik was helemaal lijp van Metroid Fusion. Ik heb hem uitgespeeld en hij ligt hier nu maar een beetje stof te vangen. Wel jammer.

Nog een irri moment. Steel Battalion. Als eerst moet ik de helft van me kamer verbouwen om te kunnen spelen. Dan ga ik eindelijk met een stoere blik achter dat ding zitten en dan....... word ik bruut ingemaakt. Kwaad probeer ik het nog een keer en dan... ben ik zo veel geld kwijt dat me save game ook naar de ter*ng is.

Eenmaal dood moet je echt helemaal opnieuw beginnen. ZOOO IRRI.

Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, want hoe duur is die steel battlalion wel niet, nou en als je je zo irriteerd dat je hem weer aan de kant doet, ben je weg geld

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    pas irri als je tot 2keer toe je fikken snijdt, vrijdag ging er al een vinger voor een dag in verband, zondag ging er nog een in verband met paar vingers in de plijsters, dan wordt t wat ongemakkelijker gamen.

met zelda alttp is t ook erg irri als je op n verkeerd punt saved (als je daar dan terugkomt) dan moet je vaak een irri stuk overnieuw doen of t hele spel omdat je constantdood gaat als je opnieuw probeert en niet lukt.

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    irritant is wanneer je op vakantie gaat en je net 3 nieuwe games hebt gekocht....sjiit he..:mad::mad:...jammur dat k men doos nie mee kan nemen:)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    krijg waarschijnlijk ook nog net 2 geruilde spellen binnen voor ik op vakantie ga en probeer nog wat gba games te kopen maar dat wordt allemaal krappies aan:mad:

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Ook heel irriterend is dat je dan lekker op het strand zit en aan die mooie screenshots zit te denken van het spel dat je dan net op de dag van vertrek hebt gekocht........aaarg ik heb zin om te cruisen met die auto....of....oow zon zin om helemaal in die verhaal-lijn te zitten!

mwaa ik wil naar huis.......:)

en dan zo snel mogelijk weer thuis zijn in je eigen huisje met je x-doos......wat is vakantie int buitenland tog heerlijkk....wagaga }:]

_O_

Deel Deze Pagina