games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja morrowind ken ik wel het is een spel waar je je erg kan ergeren maarja het is toch ook wel leuk vind ik.

bijvoorbeeld op sommige tijden van spel zie je nix omdat het te licht in je kamer is, of er komt op eens een mens half door de grond, ga je met dat mens praten word die boos omdat hij jou nie ziet. erg vaag

veel bugs in dat spel.

2. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me aan games die zo erg verslavend zijn dat je gweoon weken achter elkaar alles om je heen vergeet,waardoor je voor de zoveelste keer die klote deurwaarder aan je deur krijgt omdat je door een spel als halo en s.c. en moto gp en panzer en zovoorts je rekeningen bent "vergeten"te betalen

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken dat ja dat je helemaal "in de wereld" van een game zit...dat had ik bij heel veel spellen vooral bij halo:)

4. nielzo

nielzo Guest

De laadtijden van shenmue II
    dan wil je snel naar de volgende straat en dan komt weer dat klote laad scherm...

Ja en de AI van je medespelers bij brute force

En de moeilijkheids graad bij amped

en de camera bij matrix

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De donkerheid van RTCW
    De camera en AI van ETM
    idd, moeilijkheidsgraad bij amped
    De laaste eindbaas van Rayman 3, ik dacht dat ik hem dood had, gaat dat k*t ding evolueren in een groter beest, en toen kon ik kisten.

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Stukken die je gewoon 180 keer moet overdoen.
    Dat vind ik altijd irritant

7. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ook ik erger me mateloos eraan dat je nog zo goed kan rijden als je wil, maar dat je nooit weg rijdt bij je tegenstanders (burnout 1 in ieder geval deel 2 ook weer? en)

als ik niet goed genoeg ben wil ik gewoon finaal aan gort gereden worden, ben ik echter goed genoeg (of te goed) dan wil ik ook laten zien dat ik beter ben en dan niet bij de laatste bocht in de race nog eens voorbijgestreefd worden, terwijl ik de hele race de achtervolgers op een lijntje heb gehad!!

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Voorspelbare AI, bijvoorbeeld bij Unreal tournament hebben de bots een vast patroon van aanvallen met CtF. Dan wordt het wel heel makkelijk verdedigen.... :mad:

9. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet em natuurlijk ook wel op godlike zetten...dan wordt dat verdedigen al een b'tje moeilijker....

Cya at lowlands...(als je niet gaat moet je je onderschift, boven je avatar, maar es veranderen ;))

10. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, hier komt mijn lijstje:

- Remote Control Helicopter Missie GTA Vice City (niet te doen zowat op de PC)
    - LAG met online shooters net als je iemand wil neerschieten
    - Laatste level van Halo heeft voor veel frustratie gezorgd
    - Mannetje die uit het niks spawnen
    - De slechte controle die je over je speler hebt bij Fifa 2003
    - De slechte medespelers bij Fifa 2003 die eerst naar de bal toelopen en dan ineens weer de andere kant op

Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Treintjesgedrag in racespellen.
    Ze rijden een vaste route zonder uitzondering, als je er tegen aan botst lig je van de baan en rijden ze gewoon in het zelfde tempo door zonder maar een centimeter uit te wijken.
    Denk aan sega rally 1, waanzinnig goed rijgedrag van de auto zelf maar de tegenstanders, verschrikkelijk gewoon.

12. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat het als je een online fps speelt, en gasten blokken je.
    Bijv je staat bij cs voor een open deur en je wilt een paar schoten lossen en weer weggaan, staat er opeens een gast achter je.
    Kan je niet weg!!!En word je door je kop geknald!!
    aaargh dat haat ik echt.

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ook bij bijvoorbeeld max payne is het zwaar iri als je bijvoorbeeld net bullet time indrukt wanneer je net een granaat ziet langsvliegen....dan weet je gewoon voor 99% zeker da je dood bent...maarja das dan ook je/me eige domme schuld:D:p

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, onwetende mensen zouden verboden moeten worden ;)

15. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me aan schermkijken bij HAlo multiplayer, dat zijn dan wel mensen maarjah. (kdoe het zelf ook :p).
    Ook erger ik me een beetje aan de laadtijden van NBA Street 2. En ik erger me eraan dat Amped geen splitscreen heeft. Verder is alles oke :D

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    alles?

17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat nou voor een post;)

zet er dan een zinnige reactie neer:cool: plz

tnx

18. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik erger me aan Snow summit 1 en 2 PRO 3 bij amped. En bij aggressive inline is het zwaar lomp dat je als je duidelijk mis springt toch op de rail grind. Ook is het hopeloos irritant dat bij mijn S controller de auto's met gt2002 een afwijking naar links hebben

19. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad knap iritant, ik zou terug naar de winkel gaan...of kan dat al niet meer, en is dat bij al je race spellen of alleen bij die?

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik haat als ik operation flashpoint zit te spelen, 12vs12 met moooie tankies en vliegtuigies en dan opeens...Valt operation flashpoint weg midden in een game, geen foutmelding kan gewoon doorgaan met werken.. Maar $$%^#$%#$% kan ik overnieuw gaan beginnen :'-(

Deel Deze Pagina