ja morrowind ken ik wel het is een spel waar je je erg kan ergeren maarja het is toch ook wel leuk vind ik. bijvoorbeeld op sommige tijden van spel zie je nix omdat het te licht in je kamer is, of er komt op eens een mens half door de grond, ga je met dat mens praten word die boos omdat hij jou nie ziet. erg vaag veel bugs in dat spel.
Ik erger me aan games die zo erg verslavend zijn dat je gweoon weken achter elkaar alles om je heen vergeet,waardoor je voor de zoveelste keer die klote deurwaarder aan je deur krijgt omdat je door een spel als halo en s.c. en moto gp en panzer en zovoorts je rekeningen bent "vergeten"te betalen
ik ken dat ja dat je helemaal "in de wereld" van een game zit...dat had ik bij heel veel spellen vooral bij halo
De laadtijden van shenmue II dan wil je snel naar de volgende straat en dan komt weer dat klote laad scherm... Ja en de AI van je medespelers bij brute force En de moeilijkheids graad bij amped en de camera bij matrix
De donkerheid van RTCW De camera en AI van ETM idd, moeilijkheidsgraad bij amped De laaste eindbaas van Rayman 3, ik dacht dat ik hem dood had, gaat dat k*t ding evolueren in een groter beest, en toen kon ik kisten.
ook ik erger me mateloos eraan dat je nog zo goed kan rijden als je wil, maar dat je nooit weg rijdt bij je tegenstanders (burnout 1 in ieder geval deel 2 ook weer? en) als ik niet goed genoeg ben wil ik gewoon finaal aan gort gereden worden, ben ik echter goed genoeg (of te goed) dan wil ik ook laten zien dat ik beter ben en dan niet bij de laatste bocht in de race nog eens voorbijgestreefd worden, terwijl ik de hele race de achtervolgers op een lijntje heb gehad!!
Voorspelbare AI, bijvoorbeeld bij Unreal tournament hebben de bots een vast patroon van aanvallen met CtF. Dan wordt het wel heel makkelijk verdedigen....
Je moet em natuurlijk ook wel op godlike zetten...dan wordt dat verdedigen al een b'tje moeilijker.... Cya at lowlands...(als je niet gaat moet je je onderschift, boven je avatar, maar es veranderen )
Ok, hier komt mijn lijstje: - Remote Control Helicopter Missie GTA Vice City (niet te doen zowat op de PC) - LAG met online shooters net als je iemand wil neerschieten - Laatste level van Halo heeft voor veel frustratie gezorgd - Mannetje die uit het niks spawnen - De slechte controle die je over je speler hebt bij Fifa 2003 - De slechte medespelers bij Fifa 2003 die eerst naar de bal toelopen en dan ineens weer de andere kant op
Treintjesgedrag in racespellen. Ze rijden een vaste route zonder uitzondering, als je er tegen aan botst lig je van de baan en rijden ze gewoon in het zelfde tempo door zonder maar een centimeter uit te wijken. Denk aan sega rally 1, waanzinnig goed rijgedrag van de auto zelf maar de tegenstanders, verschrikkelijk gewoon.
ik haat het als je een online fps speelt, en gasten blokken je. Bijv je staat bij cs voor een open deur en je wilt een paar schoten lossen en weer weggaan, staat er opeens een gast achter je. Kan je niet weg!!!En word je door je kop geknald!! aaargh dat haat ik echt.
ook bij bijvoorbeeld max payne is het zwaar iri als je bijvoorbeeld net bullet time indrukt wanneer je net een granaat ziet langsvliegen....dan weet je gewoon voor 99% zeker da je dood bent...maarja das dan ook je/me eige domme schuld
Ik erger me aan schermkijken bij HAlo multiplayer, dat zijn dan wel mensen maarjah. (kdoe het zelf ook ). Ook erger ik me een beetje aan de laadtijden van NBA Street 2. En ik erger me eraan dat Amped geen splitscreen heeft. Verder is alles oke
Ik erger me aan Snow summit 1 en 2 PRO 3 bij amped. En bij aggressive inline is het zwaar lomp dat je als je duidelijk mis springt toch op de rail grind. Ook is het hopeloos irritant dat bij mijn S controller de auto's met gt2002 een afwijking naar links hebben
dat is inderdaad knap iritant, ik zou terug naar de winkel gaan...of kan dat al niet meer, en is dat bij al je race spellen of alleen bij die?
Ik haat als ik operation flashpoint zit te spelen, 12vs12 met moooie tankies en vliegtuigies en dan opeens...Valt operation flashpoint weg midden in een game, geen foutmelding kan gewoon doorgaan met werken.. Maar $$%^#$%#$% kan ik overnieuw gaan beginnen