Met kung fu chaos, k krijg na 30x spelen dat UFO lvl niet uitgespeelt! Je kon een eitje op me bakken! EN bij ghost recon als ik bijvoorbeeld telkens de verkeerde neer schiet uit reflextie
alshost recon een gun zou zien dan kon je geen fl%^*&#er meer zien dus dat vind ik geen nadeel.....en daar komt oknogeens bij dat de guns heel goed zijn uitgerust en dat je ze bij andere poppekkes wel ziet (dus weetje hoe ze er uit zien) en dat het niet zien van het wapen het niet bederft. (voor mij dan he)
Vind het juist een b'tje raar dat je in somige games een statische gun hebt...welke idioot gaat er nou de heletijd met z'n gun op 't zelfde plekje rondhuppelen....laat die gun bewegen ofzo...doe em omlaag als er niet geschoten wordt ofzo....tis niet iets waar ik me aan erger, maar t wel iets wat ik niet echt vind (Unreal heeft een excuus, je bent de hele tijd aan 't raggen ) maar voor Halo? of noem ga ik nu over 't fanboy lijntje voor sommigen
De camera in het snel-vervelende spel JSRF is echt prut, een heli bij Desert Storm ontploft zonder brokstukken en Morrowind heeft een vrij lange laad-tijd.
pfoe, als ik al mn irritaties moet gaan opnoemen bij de meeste games heb ik wel momenten met irritaties, de een wat meer dan de ander, maar ze komen voornamelijk als iets niet lukt of gewoon nergens op slaat terwijl de rest realistisch is etc.
jept gelijk...in die gevallen komen de irritaties te voorschijn...maar kun je ook zeggen bij welke games je dat had of niet?>
Zwaar irritant dat "Lucky Hit" in Shenmue II... laatst nog een controller op gebroken En bij veel racespellen dat je door 1 foutje alles verliest, of iets (een bepaalde tijdslimiet) net niet red. Of een granaat die op je blijft plakken bij Halo , of dat je "per ongeluk" neergemept wordt in mp... Een of andere strijd die heeel lang duurt en die je vaak overnieuw moet doen, terwijl hij niet zo leuk is.
gebroken?? Hoe krijg je dat voor mekaar?? Dat van halo is gewoon cool.....ok je kan je eraan iriteren...maar ik ga dan meestal naast men tegenstanders staan of erna toe rennen dan benk iin ieder geval niet alleen dood
De vervelende nasychronisatie in Shenmue II, Lucky Hit vind ik wel vet, gewoon als ik geen zin heb om verder met het verhaal te gaan ga ik ff Lucky Hitten. Heb toch genoeg geld, in de 6000.
Begrijp me niet verkeerd, Halo RULED, en Shenmue ook, maar t zijn van die kleine dingetjes. En de controller was niet voledig doormidden, de rechter trigger zat vast (hij deed t echt niet meer...) doordat hij op de grond was "gevallen"
Haha, het is wel fucking irritant als je gaat werken bij een lucky hit stand, en je net bedenkt van "OEH! Ik weet weer waar wat is!" en dat je dan nog 3 spelletjes moet doen. En die fucking mensen die je overal naar toe brengen, opzich erg aardig, maar ze moeten wat sneller lopen!
lange wachttijden ; bij de demo van Transworld Snowboarding ging ie 2 keer heel lang laden voordat het menu kwam en daarna nog een keer toen ik wilde snowboarden en dat allemaal sloom bij PGR stond ik bij one on one voor en de tegenstander gaf me een klein tikje tegen m'n achterkant en meteen maakte ik een draai en tjah, 1 ongelukje en je ligt eruit. Daar heb ik lang vast gezeten(het gebeurde elke keer zowat )
huh...was dat elke keer dat je dat stuk speelde?? lomp..dan zou dat bij elke pgr versie moete zijn...tog?
AARGH, Shenmue 2 kostte mij ook een controller.. Niet met dat lucky hit, dat is gewoon saai.. Op een gegeven moment kwam ik in een flat met 10 verdiepingen, alle vloeren waren aar de klote.. Nu moest ik via planken steeds naar de andere kant, trap omhoog en enz. enz.. Om je in evenwicht te houden moest je naar rechts drukken als dit in beeld kwam te staan.. En doe dit optijd, anders viel je naar beneden en kon je overnieuw beginnen :{ Na een stuk of 3000 keer proberen was 't de controllers beurt om zijn evenwicht te bewaren Maar nu het ergste stukje: (die mij mijn controller kostte) Voor dit flat-gebouw stukje was ik eens ergens in de haven, daar komt zo'n collega aanhuppelen en vraagt mij of ik het fijn zou vinden als hij mij een vecht-move zou leren.. Ja antwoord je dan, nieuwe moves is cool. Het ging om een uppercut. Die gast doet 't voor en zegt erbij: Eerst druk je naar achteren en dan slaan, nou mag jij 't proberen.. We gaan eerst het naar achteren oefenen. Druk eens op naar achteren. * Drukt naar achteren Goedzo!!! Dat is perfect, nou naar achteren en dan slaan.. * Drukt naar achteren en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. Ok, nog een keer.. Ik zal 't wel niet goed doen.. * Drukt naar ACHTEREN en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. Zal ik het nog eens uitleggen? Ok, leg het nog eens uit... Je druk naar achteren en dan slaan. Eerst oefenen we het naar achteren drukken.. Ok.. * Drukt naar achteren Goedzo !!! Perfect.. Nu druk je naar achteren en dan slaan.. * Drukt naar achteren en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. Ok, nog een keer.. Ik zal 't wel niet goed doen.. * Drukt naar achteren en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. (*Schreeuwt: AAAAAARGHHHHH **** SPEL, OPSOUTUH !!! IK DRUK TOCH FAKKING NAAR ACHTEREN !!!!! ) Ok, ik probeer het nog eens keer... * Drukt naar ACHTEREN en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. Moet ik het nog eens uitleggen. (JA WAAROM NIET HÈ, HET IS ZO MOEILIJK OM NAAR ACHTEREN TE DRUKKEN !!!!!!! ) Je drukt dus eerst naar achteren en dan slaan... Eerst oefenen we het naar achteren stappen.. * Drukt naar achteren Goedzo !!! Dat doe je perfect. Nu Druk je naar achteren en dan slaan.. * Drukt naar achteren en dan slaan UURGH, fout.. Je moet wel naar achteren drukken. (MUUAAAAARRGHHHHHH G*DV*RD*MM****HHH... Toen gebeurde het.. Ik pak die controller en smijt hem met een rotvaart tegen de muur aan.. Gebeurde verder vrij weinig, het luchte alleen wel heel erg op, waarop dat ventje zegt: Zullen we het nog eens proberen.. AARRGHHH, ik probeer het nog een keer.. Nou, na 35 keer proberen kon ik dus WEL naar achteren drukken.. Maar NIET naar achteren drukken en slaan.. Ik ben er mee opgehouden en ben iets anders gaan doen in 't spel... Meteen daarna kom ik een paar vechterbaasjes tegen ik denk ff die uppercut doen die ik heb geleerd, kijken of het werkt.. Wat denk je.. HET WERKT GEWOON.. DAT SPEL HOUD ME VOOR DE GEK.. Ik pak weer die controller, smijt hem naar de andere kant van de kamer. Daar heb ik hem de rest van de dag laten liggen :{ iig, nu is dus die controller naar de klote.. De rechter analoge stick werkt niet meer.. Omhoog blijft continue staan terwijl de knuppel in het midden staat.. Nu kan ik er alleen nog race games mee spelen BAH.. Ergste irritatie + frustratie ever
Het ontbreken van een systemlink optie a la Halo bij de meeste zoniet alle games. RTCW, James Bond Nightfire, etc, etc.