Project Gotham Racing -> Waarom zijn sommige levels zó donker terwijl je hem duidelijk op ''DAY' hebt staan? Die donkere levels zijn onspeelbaar en niks aan, in mijn ogen. Turok: Evolution -> Speel je zo een half uur heel lekker, kom je op het laatste stuk drie monsters tegen die je met uiterste precisie in een paar klappen dood meppen. Kan je weer helemaal overnieuw beginnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in.
hahahah dioga dit wou ik ook posten ..slaat helemaal nergens op..vage uppercut (miscshien ligt aan jou spel ) ik werd ook echt pissed daarom sloeg ik met mn vuist tegen beeldscherm ..zo kwaad was ik, heb er nou wel last van. maar het leukste was op een gegeven moment (na 999999 keer proberen...was alweer 2 dagen verder ofzo) zei dat ventje : ik zal t nog een keer voordoen..dus hij gaat zo naar achter in uppercut houding...ik zag gewoon dat hij te dicht bij het rand van het water stond maar zei lekker nix. **plons** flikkert ie in het water goed voor hem (note dit is geen geintje het kan echt in het spel). maar ik ken die move nu wel
Ik erriteer me nu aan een stuk in RTCW dat je 3 schakelaars om moet zetten, eerst ben je weer een tijdje bezig om van die rot zombies de grond ik te schoppen. Heb je ze eindelijk dood. Moet je 3 schakelaars om zetten waar dan van die bobitraps voor zitten. Heb ik de andere 2 gehaald, kom ik bij de laatste, (van die gore kapmessen die je niet kunt ontwijken) word ik helemaal doodgekapt naar 20 keer proberen is me het nog niet gelukt en zoek nog naar een oplossing. M'n controller heeft het daar wel zwaar te verduren gehad. En ook bij het laaste level van Halo, rij ik daar met die buggie na 242424x proberen ben ik eindelijk verder komt er zo'n grote afgrond waar je overheen moet springen, vliegt dat karretje over de kop, en onze Master Chief is KISTEN Ik heb eccht zitten schelden, toen heeft m'n ma de xbox uitgezet omdat ik zo zat te schelden en was de rest van de dag sjagerijnig. , s'avonds maar weer ff proberen kom ik net voor het einde van dat ruimteschip op het laatst, moet ik nog maar 10 meter lopen IS DE TIJD VERDOMME OM!!!, heb toen echt alles bij elkaar zitten te schelden, volgende dag dan maar want dit lukt me toch niet. Volgende dag lukte me het in één keer het was dus zwaar opgelucht. Maar de controller is er niet echt veel beter om geworden.
ik haat het als je met een rambo-game vast zit omdat je de weg niet kan vinden... daar zit ik absoluut niet op te wachten dan
ik vind het persoonlijk heel irritant als je bijv bij een shooter niet ingame kunt saven. zwaar irritant ben je netna een half uur keihard knokken bij het einde van een lvl en wordt je daar neergeknald en wat eerder werd gezegd dat er geen free ride mode in wreckless zit, das echt balen! en de vlieg lvls in turok, damn wat een afgang. zwaar koel spel maar als ik dan bij een vlieglvl kom heb ik er gelijk geen zin meer in.
Jah, dat vind ik ook erg erri soms. Je zit gewoon 100 jaar te wachten op een checkpoint en dan komt hij niet. En als je hem niet nodig bent komt hij wel. Laat ze dan de game maar wat moeilijker maken en dan gewoon doen dat je altijd kunt saven. Zal aardig wat handiger zijn, en bespaart heel wat frustraties.
ik baal van die veel ste lange laadtijden voor nbastreet2, het is namelijk een game waarbij ik effe snel een potje wil doen voor dat ik b.v. naar school ga. ook is het kut dat bij burnout, burnout geen zin heeft. trouwens Diogawat een pracht verhaal, jij zou echt boeken moeten schrijven man, kwam echt niet meer bij (sorry)
Veel zogenaamde realistische racegames, waarbij het zand of gras of gravel of andere dingen sneller zijn dan dat mooie gladde asfalt! Ook zijn fouten in saved games, vastlopers of andere ongewenste acties welke tot bijvoorbeeld doodgaan lijden frustraties die absoluut agressie in een vredelievend man naar boven brengen
zijn er onlangs nog games uitgekomen die mensen iriteren?>?... Bijv..wat iriteert je aan mm3, brute force soldie of double helix en alle andere nieuwe...of wat zou je graag beter in een (die) game willen zien........
nou bij clan wars zul je dit soort taferelen neit vinden...alleen bij gewoon een deathmatch in rtcw, dus als je je er aan blijf ergeren meot je in een clan gaan...
Ik bedoel dat ik een soort van Clan zoek Dat ik daar geen last meer van heb...dat er geen team play meer is.
ooooooow zo...oja klopt ja..is handiger he....maar die clans op rtcw zijn echt mager nog....maar komt nog wel..hoop ik
ok hier mij irritaties : - Dead to Rights : de besturing, laadtijden en vooral die minigames - Sega GT : ff snel potje racen heb je niet dankzij laadtijden - Games die vastlopen - Ghost Recon : teammembers hebben superogen, de vijand soms ook - Fouten als : zwevende mannetjes die hun ammo in de muur laten vallen - Te lang zoeken naar een switch, document of iets in die geest - Behendigheidslevels die niet snel genoeg willen lukken - Ouders die heel leuk de stekker uit het stopcontact trekken - Bij een shooter vast komen te zitten tussen je mannetjes - Of een kamer niet uitkunnen omdat er een teammaat in de deuropening zit - Net weer een stuk verder zijn met Metriod Prime, en dan geen savepunt kunnen vinden terwijl je weg moet - En natuurlijk het bekende : CPU's met zwakke AI en zo zijn er vele kleine dingen die best irritant zijn
whahahahah die van die stekker is grappig, daar hebben meer mensen het over...maar ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt