games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die niet tegen hun verlies kunnen. In Halo: 2 luitjes zijn in gevecht en ik snipe ze beiden af. Moet een van die twee me op me schouder slaan. He, waarom dat nou weer?!?

2. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    oooooooowmg nu heb ik zelf een zeeer iritante ervaring gehad net met yager....omg wat heb ik zitten vloeken....ik zit nu in een missie waarbij je met een brandsslang vanuit een ruimteschip op allerlei andere schepen moet spuiten omdat ze je de weg versperen....nou als je ze niet op tijd ziet, of als je ze niet weg krijg met het water dan botsen ze tege het schip..en dat mag niet. Maar wat hebben die gasten nou gedaan:

Ze hebben geen damage meter gebruikt maar een stem om de schade aan de speler te laten zien.....dus wat volgt is:

Damnit what are u doing......botsing 1

come on blast those ships away!!..botsing 2

We cant sustain more damage!!..botsing 3

Ow NO get those ships out of the way before they hit us!! botsing 4

Tide!! I dont like the damage we are sustaining!! (dat wist ik ook wel ja) botsing 5

The gaul tanks are breakin!!!TIDDE!!!!! botsing 6

LOOK OUT MAN HE HITS US!!! botsing 7

WE cant afford another hit tide!! Botsing 8

BOEMMMMMMMMMMMMM botsing 8......

Zeer frustrerend...en ook moeilijk ...maar dat maakt niet zoveel uit als die stem nou weg was was het nog een " beetje" aangenaam om het telkens opnieuw te proberen:mad:.........maarja ik meot maar zo denken: life is hard maar oefening baart kunst:p:p:p:):):);).......

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb nog geen irritante dingen meegemaakt aan mijn xboxspellen. Morrowind wil nog wel eens vastlopen, maar dat valt wel mee.

Waar ik me vroeger wel aan irriteerde was aan A2 racer 3. Ik ergerde me meer dan vaak groen en geel aan die onzichtbare muren, stoeprandjes waar je tegenaan kon botsen en het aller stomste; Lantaarnpalen kon je gewoon omrijden (ongeacht hoe groot), maar stoplichten en kleine paaltjes niet.

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0

nou dat is anders best wel realistisch juist....bij de meeste racegames lijkt het net of ze van beton zijn.....juist een + puntje voor die game:) (vind ik dan)

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Als het dan realistisch gemaakt moet worden. Dan horen lantaarnpalen om te buigen.

6. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    In een woord, gaat alleen op in multyplayer games:

N00BS!

Ik denk dat een uitleg niet nodig is :D

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ik denket wel ik snaper geen hout van...........;)

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    weetje wat f*cking iritant is wanneer je aan het game bent en je ma komt ff lekker stofzuigen :p:)

9. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahha welles gehad ja...nog irritanter is het wanneer je net een tussenfilpje aant luiseren bent en DAN je moeder binnenkomt om te stofzuigen:):):)

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Morrowind, geweldige game hoor, en aan het feit dat je om het half uur een zwart scherm krigt ben ik ook gewend. Maar het feit dat de npc's altijd in deuropeningen gaan staan, en daar dan ook BLIJVEN staan kan ik niet hebben. Zo was ik gisteren in een of andere tempel, gaat een Hiaalu guard in de deuropening staan, zodat ik er met geen mogelijkheid langs kan, en blijft hij daar een volle fokking 20 minuten staan! En daarna liep hij weer vast...

11. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0

BWAAAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!! :) :) :) :)
    Ik lig op zowat op de grond van het lachen.
    IPV irritatie lag ik helemaal dubbel toen dit gebeurde, en nu helemaal als ik dit weer lees hehehe
    Das idd echt humor in dit spel.

Waar ik ook zo om moest lachen was toen je die dokter moest redden en dat die dokter op een gegeven moment zegt tegen die cheek lu : "take a hike pig-nose!!!!""
    Die gast lijkt namelijk sprekend op een varken hihi :D

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik irriteer me aan games die niet goed getest zijn.
    als NBA 2k3 goed getest was dan wisten ze bij Sega dat de meeste mensen online het liefst met side cam spelen. nu moet je bij elke game die je speelt eerst de cam instellen

bij midtown madness irriteer ik me aan de muziek. ook al zet je er duizend van je eigen tracks in, hij pakt steeds dezelfde.

Bij Sega GT irriteer ik me aan de laadtijden. Als die game nou next level graphics had, dan kon ik er misschien mee leven.

13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    amped, gister gehaald

als je de punten net niet haalt GVD
    of dat je mannetje gewoon niet reageert op je knoppen

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wahawh ja klopt ik zie de humor er ook wel van in...maar na 5 keer proberen komt die stem je echt de keel uit...btw op het laatst komjer achter dat cheek-lu een girl is maarja.....

whahha ik voind Yager echt een meester game...maar soms wat irritant met die checkpoints die je na 3x gefaald te hebben nie meer hebt.......

whahah dat klopt van die dokter in het sliegtuig bij cheek-lu....ik moest echt dik lache toen ik hem voor de 4/5x raakte met die deactivater....en toen pleurde hij die dokter uit zen schip...HWHAAHHAAHAHAH echt humor....toen jem op moest vissen uit water..whahaha...

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  15. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    dit is aan de ene kant wel grappig maar ook wel weer irritant :

gingen laatst bij mij thuis met 6 man xboxen (met 4 tegelijk splitscreen dus)....eerst Halo, toen Timesplitters 2 en daarna DTM

Bij halo zat ik in dat grote MP level met sneeuw aan de zijkant op zo'n plateautje met een sniper.....schoot iedereen af die voorbij kwam en ben zelf maar een paar keer gekilld
    Bij Timesplitters 2 had ik zo'n 134 kills gemaakt en nr 2 zo'n 45
    Bij DTM kwam een vriend van mij steeds op nr 1 en ik op nr 2.

Nou is het leuke dat ik iedereen steeds afslachte (op DTM na dan) maar het irritante is dat de reactie van je tegenstanders :

Halo & Timesplitters 2 : controllers vliegen door de kamer, massale stakingen omdat 2 personen steeds bovenaan stonden :cool:
    DTM : de 2 andere spelers gaan spookrijden en proberen zoveel mogelijk te irriteren :cool:

Hoop lol gehad, maar toch ook best irritant :D

16. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahah ja met je vrienden kunje een hoop lol hebben met xboxen..maar in je eenteje is het verhaal van een game bij dan dan intressanter.

17. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo heb ik daar echt veel last van. Ik ken onderhand alle lvl's uit mn kop, dus weet precies hoe ik overal moet komen, waar de wapens, healthpacks en power-ups liggen. Daardoor win ik alles met 25 tegen maximaal 10 voor de andere 3. Zelfs als we 3 tegen 1 spelen win ik meestal :cool: Dan krijg je dat gezeik, of teamgenoten gaan elkaar afknallen met 2 vs 2 omdat ik hun anders toch afknal voordat zij een kans krijgen.}:]

18. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    das meer een irritatie van je mede spelers dan he:p

19. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Hunter toch ook :confused: Maar ik post dit ook zodat anderen kunnen zien dat dat ook een bron van irritatie is voor jou (en de medespelers die steeds verliezen }:] )

20. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan niet tegen het volgende in RtCW:

Je ziet een vijand op een verhoging staan. Je schiet hem in zijn hoofd ofzo (schiet hem zo dat ie in 1 keer dood is). Hij valt achterover MAAR in plaats dat ie spectaculair naar beneden valt, blijft hij, alsof ie David Copperfield zelf is, in de lucht hangen omdat alleen zijn voeten nog contact hebben met die verhoging. |:- , lekker geprogrammeerd mensen!

Deel Deze Pagina