games en irritaties

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 15 jun 2003.

1. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien al eerder gezegd hoor maar ik kan ook 8) worden als je aan het eind (echt aan het e-i-n-d) van een level dood gaat doordat je met je kromme vingers iets verkeerd doet ofzo. Gebeurde tot 3 keer aan toe in Indiana Jones.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    dat heb ik met splinter cell, dan zweeft ie over de trappen of steken de benen van mensen die je ko geslagen hebt door de hekken heen, maar das niet t ergste, meer irri vind ik als je bij een safepunt bent gekomen, stukje terug gaat omdat je ergens anders ook ik kon, met safepunt, dan weer terug gaat je niet meer kan saven:confused: of soms de besturing van jet set radio in het riolenlevel, dat auto grind is daar echt irri

3. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    O, wacht ff! Als het licht uit is, je een koptelefoon ophebt, je kat met scherpe nagels op je schoot zit EN jij Wolfenstein aan het spelen bent. En dan opeens je eigen het leplazurus schrikken.

auw

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  4. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die toekijken en je vertellen hoe je iets moet doen, ook al is het overduidelijk en de enige reden waarom je steeds doodgaat is omdat het net te moeilijk is maar dat snappen zij dan weer niet en gaan ze het je nog een keer uitleggen wat je moet doen!

5. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jepz...dan zitten ze naast je en dan zzeggen ze dingen zoals...kijk uit man!!....zag je die niet van rechts aankomen.? JA je had ook juist je shotgun moeten gebruiken! Jaaaaa hallo je moet wel raak schieten........ontwijk ze nou!

whhahha zo iritant denkje echt zo van shit man doe het zelf en laat mij beoordelen.....:):):)

6. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, net alsof je voetbal kijkt en je die gozer uitscheldt als hij de bal van 40 meter van het doel misschiet!

Ik stuur ze dan ook meestal weg of doe er een ander spel in, anders ontplof ik, of zij, ligt eraan. :D

7. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Precies! Als je een game aan het spelen ben en het lukt niet en ze beginnen te zeuren dat je dit of dat moet doen maar DAT kan juist niet maar ze blijven het voldouden, dan vinden ze het nog vreemd ook als dat DVDtje opeens met onmenselijke snelheid op hun afsuist. 8)

Of als je diep in een game zit, je gaat zo in een game op dat je niks meer om je heen hoort, totdat;................. je vriendin uit het niks naast je verschijnt en vraagt wat er op het boodschappenlijstje moet staan. :'-( . Kan mij het nou schelen wat we eten vanavond, leg mij gewoon aan een infuus.

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahhhahahaha........nou als er bij mij iets onder het gamen aan me gevraagd word, geef ik meestal zo snel mogelijk antwoord, dan zijn ze ook het snelste weg:p:p:p

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    als iemand mij wat vraagt geef ik geen antwoord of ik ben te diep in gedachten met de game of ik heb geen zin.
    en dan als ik beneden kom krijg je het gezeur!! :):)

10. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whhaa ja dat kan ook...maar ik houd altijd iedereeen te vriend onder het gamen..men ouders, vrienden...maar natuurllijk ook men xdoos:):):):)

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt maar dat komt in bijna allle games wellens voor he:)

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Net zo als bij mij, als je bij halo in het laaste level het ruimteschip in wilt stappen en de tijd is om. |:- |:- :mad:

;)

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whhaha ja met mittown madness 3 is dat super iri gedaan...dan moet je binnen een bepaalde tijd in zon blauw vierkant met je auto parkeren...maar als je er in staat maar bijvoorbeeld neit staat staan ofzo...dan telt het niet....dat is bijzonder iri als je dan net je auto remt op de laatste seconde:mad:

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Weet iemand trouwens hoe je de laaste eindbaas en dan de 2e versie er van bij Rayman 3 de grond in kan trappen?? De frustraties lopen aardig op, en ik heb geen zin dat m'n controller het moet begeven ;)

15. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahahaha zet je vraag maares op het help-forum ik denk dat je antwoord snel genoeg komt

16. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ik had het met splinter cell op de pc...
    Het laatste level.
    Ik haalde het elke keer niet|:-
    iedere keer doodgemaakt:mad: (irritaties liepen op).
    Tot dat ene moment , ik behaal de laatste missie....
    Ik blij8)...opgelucht+)...weg irritaties6)
    maar toen..... viel me vlak pc uit, ik dacht eerst valt het beeldscherm nou uit, toen hoorde ik de koeler (zoies) niet meer.... PC uit.
    Toen kwamen de irritaties weer ophoog en gooide het toetsenbord door me kamer.. (hij bleef hangen omdat ie nog vastzat aan me pc).
    De helft (zoiets:D) van de knoppen zat los of was er vanaf gegaan.... (het toetsenbord bleef daar overigens 1 week liggen:D).
    Ik ben 3 weken niet op me computer geweest (had straf van me moeder:'-( wegens het uiten van mijn irritaties op een toetsenbord8)) daarna nieuw toetsenbord gekocht, en na 2 weken durfde ik het weer aan.. Splinter Cell de laatste missie.
    en je geloofd het of niet na 2x haalde ik hem_O_

Laatst bewerkt: 12 jul 2003
  17. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    whahah misschien waren dat toetsenbord en jij : mend 4 each other:p:p

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt het nou aan mij of moet je echt op élke reply iets terug zeggen?

Ik irriteer me ontzettend aan rallisport challenge, als OPEENS de moeilijkheidsgraag énorm omhoog gaat. Heb je net een paar races gewonnen, en dan opeens, boem! Loop je 4 minuten achter.

19. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    of dit toetsenbord weet wat ik met hem ga doen als ie hetzelfde doet als zijn voorganger8)

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    zo ver ga ik nou nog net niet, hou het wel een beetje bij vloeken totdat iemand mn kamer inkomt (als ik niet alleen thuis ben:p)
    toch eigenlijk wel slechte zaak dat een game soms zo frustrerend is, en dan zeggen ze dat het niet aggressief maakt, nou voor een paar minuten wel:D maar dat heb ik ook met de pc als ie weer eens wat niet goed doet (vastlopen etc)

Deel Deze Pagina