Ok, in hoeverre beinvloedt mijn geloofsovertuiging het koopgedrag bij nieuwe games?
Ik kan dan beginnen te zeggen dat ik ook gelovig ben. En dat ik inderdaad vanuit dat/mijn standpunt uit bezien bepaalde games niet speel en zelfs ook nooit zal spelen. Dat wil niet zeggen dat ik alles geheel zwart-wit zie of in beeld breng.
Daarmee probeer ik dus te zeggen dat ik per definitie games die alleen maar om geweld draaien en die daar alleen maar voor gemaakt zijn (je weet wel, games als postal bijv.) en verders geen enkel verhaallijn bevatten (en dus alleen om het geweld draaien met zoveel mogelijk gore) per definitie niet speel. Ik laat die games lekker in de winkel liggen.
Daarentegen is het dus niet zo dat ik dan dus alle shooters afkeur. Check daarvoor maar mijn sig en je ziet genoeg
.
Mij zal je dus ook nooit games zien spelen die ook maar enige wijze met het satanisme te maken hebben of die mijn geloofsovertuiging, of gewoon god in het algemeen bespotten (in de negatieve zin). Ik vind het zowieso al zielig/ziek dat sommige developers het schijnbaar leuk vinden bepaalde geloofsbewegingen (dus in het algemeen genomen, niet alleen mijn geloofsovertuiging) voor gek te zetten of te bespotten. Heb dan ook totaal geen respect voor die lui!
Wel leuk te zien dat er in dit topic inderdaad serieus gesproken kan worden over dit onderwerp, zonder dat er van die wuppen tussen komen die allemaal gaan lopen bleren zonder inhoud enz...
Laatst bewerkt: 4 dec 2003