1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Games for Windows & Live Anywhere

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 9 aug 2006.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt de game al op de 360 en je gaat hem nog eens kopen voor de pc :confused:. Dit valt denk ik toch wel onder de term "geld verspillen". Ok, er zit wel nieuwe content in, maar om daar voor nog eens de volle pot te betalen =(.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Gears gewoon een erg goede game, had hem sowieso voor de PC gehaald. Nu heb ik ondertussen de 360 versie ja, maar ben ook erg benieuwd naar de PC versie. Vooral naar de nieuwe content :)

    Geld 'verspillen', als je het zo wilt noemen, doe ik overigens zovaak. En aan veel minder goede dingen ook ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  3. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij koopt toch ook de versie op X360 van Bioshock :+

    Ik hoop dat GOW niet Vista only wordt, want dan heb ik een probleem. Vista koop ik dit jaar nog niet. En een 360 staat hier evenmin.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears wordt niet Vista Only, bekijk het filmpje een paar posts hierboven....daarin wordt alles uitgelegd :)
     
  5. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Filmpje heeft hier wat fouten. Mijn internetconnectie, grafische kaart of gewoon de site zelf?

    Edit; plaatje doet het niet. Zo terug :)
    Edit 2; Hm... lukt zelfs niet :confused: Ik kan er geen screen van nemen. in ieder geval, alles was groen en roze. Niet veel te zien voor mij dus.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje doet het hier in ieder geval gewoon nog steeds goed :eek: Maar de belangrijkste punten heb ik in diezelfde post aangegeven. Geen Vista Only, draai je wel Vista dan heb je Achievements....een eigen losstaande lijst van de 360 versie. Verder geen cross-platform, wel Live Aware dus (hence the Achievements).
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is een verschil tussen kopen en kopen hé :+.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net trouwens dat de extra content voor GoW PC exclusief is en niet voor de 360 versie gaat uitkomen. Das sowieso al rede genoeg voor mij om deze topgame ook op dit platform te halen :)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jij wist dat nog niet en toch wou je de game nog eens kopen :mad: *blijf Zero zo 5 minuten aanstaren*.

    :+

    Nja, de game boeit mij niet echt dus misschien daarom dat ik het zo vreemd vind. Alhoewel... zie me ook geen game die ik super vind 2 keer kopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2007
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In een ver, ver verleden had ik van een bepaalde game geloof ik zelfs 4 versies, op 4 verschillende systemen. Waarschijnlijk ben ik gewoon raar :+
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat of echt geld te veel. Als je echt niet weet wat met je geld te doen, staat mijn rekening altijd ter beschikking hoor :+.
     
  12. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja :+ is dat zo? :)

    Niet alleen de jouwe, hoor.

    Even serieus, 4 keer dezelfde game is voor mij wel teveel :). Maar 2 keer valt best nog mee. XBOX en PC spelen zijn allebei iets helemaal anders.
    Nuja, ik koop hem zowiezo. Ik heb geen X360 :+
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef toe, die 4 keer was ook overdreven 8) Resident Evil 1 was dat trouwens. Ik had hem op de PS, PC, GC en DS :+
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    *Klein kickje

    Nieuwe Hands-On wat betreft de content voor de PC versie van Gears of War :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    @zero,

    Hoe heb je dat met DMC opgeslost? (met die thumbpads...)
     
  16. karagoz

    karagoz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Help; m'n vrouw heeft een wireless xbox 360 controller voor me gekocht, in de veronderstelling dat het direct op de pc zou werken. Ze heeft de zwarte versie gekocht. Er zat geen wireless receiver bij. Ik gebeld met Dixons, waar ze het vandaan had, en die zeiden dat er alleen een witte versie van wireless controller voor de pc beschikbaar is.....

    Dus ik vraag me af of de wireless receiver zal werken met de zwarte wireless controller. Lijkt me vanwel, maar die Dixon medewerker bracht me aan het twijfelen. Iemand enig idee?
     
  17. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou inprincipe gewoon moeten werken.Het einge verschil met de witte controller is dat die controller zwart is:+ maar als je echt twijfelt kun je altijd nog xbox klantenservice bellen
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou gewoon moeten werken idd.

    @ Nightbringer : Sorry maar dat weet ik echt niet meer, heb DMC3 niet meer op de PC staan dus gebruik die andere drivers ook niet meer :eek:
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Das niet zo mooi, ma'ja thanks anyway. (weetje zeker dat het toevallig niet gewoon die joyteck driver is?)
     

Deel Deze Pagina