1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Games (Gotta Catch Em All!)

Discussie in 'Gezocht' gestart door Rickk, 12 apr 2014.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zoals de titel al doet vermoeden zoek ik PS4 games. Eigenlijk wil ik gewoon proberen om iedere PS4 titel in bezit te krijgen (retail). Ik ben al aardig op weg. Tot nu toe heb ik alle games nieuw voor maximaal 40 euro kunnen krijgen via actie's maar wellicht is het mogelijk om sommige games voor een prikkie te scoren. Belangrijk is dat de games compleet inclusief eventuele DLC en Regio 2 (Europa) games zijn!

    Sinds kort ben ik in het bezit van een Wii U, voor deze console zoek ik ook een aantal games. Deze dienen non-Nintendo Selects versies te zijn. Tevens ook graag Europese versies.

    --------------------------------------------------------------------------------------

    Heb jij (1 van) onderstaande games en wil je die kwijt, laat het me weten!

    PS4
    - Duck Dynasty
    - Guilty Gear XRD
    - Just Dance 2015
    - Lara Croft And The Temple Of Osiris
    - Madden NFL 15
    - MLB 14: The Show (importversie maakt in dit geval niet uit omdat ie nooit hier is gereleased (retail))
    - Motorcycle Club
    - MXGP: The Official Motocross Videogame
    - Rocksmith 2014 Edition
    - Rugby 15
    - Samurai Warriors 4
    - Sherlock Holmes: Crimes & Punishments
    - Terraria
    - Teslagrad

    De volgende games heb ik al in Speciale Edities maar zoek ik eventueel nog in normale versie:
    - Middle Earth: Shadow Of Mordor
    - Murdered: Soul Suspect
    - The Evil Within
    - Wolfenstein: The New Order

    De rest heb ik al, dus die hoef je niet aan te bieden :)

    --------------------------------------------------------------------------------------

    PS4 deals via XboxWorld:
    Wolfenstein: The New Order (Occupied Edition) met CaptnCook
    Sleeping Dogs (Definitive Edition) met Sasuke26
    Destiny (Ghost Edition) met lukejin
    Lords Of The Fallen met Sasuke26
    Farcry 4 met GForce
    --------------------------------------------------------------------------------------
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2014
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hebgeen van de games, maar ben wel even nieuwsgierig, je wilt ALLE retail PS4 games hebben?! Wil je dat de hele generatie vol houden?
     
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja klopt. Geen idee of het gaat lukken hoor. Als er op een gegeven moment 15 games per maand uit komen wordt t lastig natuurlijk maar wie weet kan ik via fora op een goedkope manier aan games komen...
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Dat gaat je duizenden euro's per jaar kosten.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou niet het ergste zijn als het allemaal geweldige games waren

    maar nu moet je dus ook bagger als NBA Live 14 kopen terwijl je het betere alternatief al hebt :+

    Maar hey, verzamelen blijft leuk dus ik snap het verder wel. Ik hou je topic in mn achterhoofd mocht ik ergens vanaf willen :)
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Goedkoop zal het niet zijn maar door gezondheidsredenen vallen veel oudere hobbies (sport en dergelijken) weg. Gamen is nu de grootste hobby geworden dus vind het niet erg om te investeren. Beetje creatief zijn en goed zoeken bespaart veel geld. Ik heb nog geen enkele game full priced gekocht tot nu toe ;)

    Inderdaad, die ga ik waarschijnlijk niet spelen. Op een gegeven moment worden die games vanzelf 5 a 10 euro 2ehands of in de budgetbakken.

    Thanx! :)
     
  7. XboxJunkieXL

    XboxJunkieXL Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon Plus nemen, dan krijg je al deel van de spellen in de loop van de tijd, scheelt je bakken met geld. De rest kun je dan gewoon keertje aanschaffen, doen wij ook. Alleen de echte must-buys pas vanaf dag 1 (of 2 ;) ).

    Echt alleen zsm aanschaffen is idd erg kostbaar, want de prijzen blijven hoor, ook voor 2e hands, als je ze zsm wilt hebbenn.
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De vorige generatie zijn er voor de PS3 zo'n 800 games uitgekomen. Zelfs al zou je het voor elkaar krijgen de meeste voor 10-15 te krijgen gaat je dat nog rond 10.000 euro kosten.
     
  9. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Whoops... dubbelpost.. :/
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2014
  10. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben dan weer zo iemand die graag al die doosjes wilt hebben enzo... Ik hoef ze niet heel snel te hebben, kan best geduldig zijn... Denk ik...



    Ik ga m'n vriendin lief aankijken :p Ik zie wel hoe ver ik kom toch ;)

    Misschien willen mensen wel sponsoren als ze een game zat zijn? Dan mag je hier komen spelen en krijg je een overheerlijke dokter Oetker pizza!

    [​IMG]
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Mozzarella a.u.b.
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Hehe, goeie keus! :b:
     
  13. notcool

    notcool New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    free kick
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  14. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je dit onzalig plan nou een jaar uitstelt en dan games gaat kopen die minimaal een jaar oud zijn, dan bespaar je genoeg geld om je vriendin met een vakantie te paaien zodat ze de kastruimte ter beschikking wil stellen. "Onder de 40" klinkt leuk, maar over een jaar zijn die games 10-15 euro max.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Je hebt gelijk. Ik heb er ook geen haast mee maar kzet hier gewoon een lijst van spellen die ik nog 'nodig' heb. Het samenwonen duurt nog wel een tijdje, dat willen we pas doen als we gaan trouwen over een jaartje of 2. :) Voorlopig heb ik het dus wat dat betreft zelf voor het zeggen ;)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    kickje
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wolfenstein gevonden bij CaptnCook :)
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Kickje voor wat nieuwe games
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    MLB The Show 14 is alleen digitaal verkrijgbaar in de EU. Die kan ik dan ook aanraden voor slechts €45.
     
  20. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Volgens mij is ie hiet idd niet uit gekomen. Regio 4 is wel te bestellen maat best duur
     

Deel Deze Pagina