Laat maar, hiero voor de liefhebbers. Hotshot had ff een wat minder hot moment geloof ik. Goldmovie Videotheek Burgemeester Fockstraat 49 020-6116017 Goldmovie Videotheek Sumatratkade 3 020-4191252 Goldmovie Videotheek Willem de Zwijgerlaan 71 020-6850700
Originally posted by Netrab Als ik jou was zou ik ze dan huren ipv huuren. /Mod: En als ik jou was zou ik mn bek houwe, eh eh zou ik niet zo loos reageren. -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Mastapiece you're on fire babe!!! /Mod: Waarschuwing. Ik vind dit geen passende reacties voor een mod. De reactie van Mastapiece is helemaal niet bijzonder. Dan kom je wel andere dingen tegen. Ik heb dit ook nog niet eerder hier zo gezien. Als je iemand die een opmerking plaats die je als mod niet vindt kunnen op zo'n manier afbekt en iemand die hier een onschuldige opmerking maakt direct waarschuwen dan heb je het in de eerste plaats niet begrepen volgens mij. Daarnaast is de reactie van de mod minstens zo erg als de reactie waarop hij reageert. Ik ga er maar vanuit dat het een incident is want ik hoop dat dit niet de gewoonte gaat worden hier. Want dan vraag ik me af waar we hier mee bezig zijn. Dit moest ik even kwijt. Doe er mee wat je wil. Conqubite
In noord nederland ergens mischien we kijken op die belachelijke ster videotheken sites staat overal xbox bij komen we er (leek,zuidlaren nog een paar) zijn ze er niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haha wat zijn we weer leuk. Dit heet trauwens schreifen of typen. edit: ow ja hier de ik het er ff om