Nog een Hot moment: Goldmovie Videotheek Burgemeester Fockstraat 49 = kapper Goldmovie Videotheek Willem de Zwijgerlaan 71 = kinderopvang Maar misschien bestaat Goldmovie Videotheek, Sumatratkade 3, wel. In Amsterdam kan je voor zover ik weet enkel in Adam Noord spellen huren bij; 't Einde en Waterlandplein. Beide ong. 15 min fietsen vanaf de pont.
Waar huur jij je games dan xboxwhopper ? (Woon ook in Eindhoven, ken alleen geen videoboeren die het doen).
@ Souhami, inderdaad niet zo hot.........heb ik op het net gevonden......... Verder in Amsterdam nog weinig gevonden......
In Dronten kan je niks huren, de Xbox verkoopt daarvoor niet goed genoeg geven ze dan als reden. Terwijl GameCube spellen daar al maanden onaangeraakt liggen. :{
ey plaats genoot ik heb ook ff rond gevraagt ze verhuuren geen xbox games maar wel de PS2. En die sukkels bij de intertoys zijn pas dom. Terwijl ze toch een lading boekjes hebben liggen over live en hardware. En ze hadden ook nog een boekje over de verschillen tussen xbox GQ en PS2. Dit boek je was overigns uit gegeefen door M$. ff off topic op welke school zit jij Almere of Ichtus?
Hey dioga, wij verhuren xbox games, bij Gameland in Helmond. das nog niet eens zo ver, aangezien je de games bij me aan de deur bent komen ruilen gr
ik woon in Gorinchem en bij de videoland bij ons verhuren ze xbox games. erg handig, alhoewel het assortiment niet denderend is. enige leuke spel daar is UC en deathrow. trouwens k had pas geleden 007: Nightfire gehuurd. gvd wat is dat een bagger spel!!! rijp voor de sloop. niet eens waard als onderzetter te gebruiken.
Voordat ik de game huur wil ik eerst graag zien als er geen krassen op het schijfje zitten. Als je ziet hoe sommige personen met de DVD's om gaan , het is om te huilen.
ja..........soms dan ben je aan het kijken en dan ineenkeer slaat die een scene over.................bagger
Ja dan betaal je nog voor niks. Als je van die schijt dvd krijgt. En in wierden kan je ook games huren.
Ja maar ik dacht ik meld het maar ff voor de mensen in overijssel die niet wisten dat je ze ook in wierden kan huren. Nu breng je me aan het met dat kwade gedrag van jou
Hier in Zwolle kun je ze liggen ze bij twee filialen van videoland te huur. In Aa-landen en in de binnenstad. Als ik jou was zou ik dan eerst ff bellen of ze de game willen achter uit leggen, anders rij je voor niks naar Zwolle.