In breda maar ook in andere plaatsen zijn "replay" winkels te vinden. Daar kun je geld terugkrijgen voor o.a. x-box games. Natuurlijk wel in de vorm van tegoedbonnen. Maar hun aanbod in zowel nieuwe als tweedehands games is prima. Dus als je een spel beu bent hoeft die niet in je kast stof op te blijven vangen.
er werkt een hele aardige gozer bij onze videoland (barneveld) en ik vroeg ook al een tijdeje geleden of ie geen xbox spellen verhuurt maar hij zei dat videoland nederland keuze had tussen gamecube en xbox en toen is videoland met een deal aangekomen bij nintendo om alleen gamecube spellen te verhuren
die in de binnenstad ken ik wel ja, maar waar zit die in de AA landen dan? En hebben ze daar meer keuze ofzo of is er geen verschil.
In de AA-Landen heb je niet echt veel meer keuze, maar het is wel handig als ze hem in de binnenstad niet meer hebben dat je dan daar kan kijken. Als je naar dat centrumpje gaat dan zie je een grote parkeer plaats. Dan neem je de meest linkse parkeerplaats en daar zit de Boer en Dixons en daar zit ook Videoland. Op de hoek zit geloof ik een ABN-AMRO bank. Kan haast niet missen.
Ja idd, das best cool, ik maak er neit veel gebruik van maar het is wel makkelijk om ff te kijken hoe een spel is voordat je hem koopt.
Videoscoop Videotheek & Gameshop Korenbloemstraat 44 5025 PS Tilburg 013-4671540 Elke dag geopend van 14.00u tot 21.00u. Voor lidmaatschap moet je een geldig legitimatiebewijs en een adresbevestiging meebrengen. Ik kan het weten....ik werk er.
Ben vorige week ff naar 't Einde geweest, en daar hadden ze idd wel Xbox spellen, maar daar betaal je wel 4,50 per dag!! Is dat een normale prijs (vergeleken met andere verhuurders?) Dat vind ik het dan ook weer niet waard.
Dat is volgens mij een redelijke prijs ja, ongeveer net zo duur als een dvd en van een game heb je veel meer plezier
Bij Videoscoop in Tilburg 2,50 voor 1 dag, 5 euro voor 3 dagen en 10 euro voor een week, dus 4,50 per dag lijkt me nogal veel.
Bij de videoland in Leiderdorp kan je ze ook huren. 5 euro voor 2 dagen. Ik denk dat ze iets van 40 games voor de xbox hebben daar.
Dat kan wel kloppen ja, ze kopen namelijk ook 2e hands games in voor de nieuwere consoles. Daar zal het wel aan liggen.