Het is nou niet echt muziek die ik dagelijks zou willen luisteren maar deze van Metroid Prime had toendertijds en nu nog een best grote indruk op mij gemaakt. [yt]WLLE_PvJ5mY[/yt] Deze natuurlijk ook niet vergeten: [yt]ZbbUv1hz6mE[/yt] Ik neem aan dat velen deze wel zullen kennen: [yt]nbnD7sVCBOE[/yt]
De titelmenu muziek van Prime 2 is beter. Wat een heerlijke games waren dat toch, die Prime games! Ik wil die Trilogy editie echt graag hebben, maar ik heb geen Wii meer . De Wii heeft maar enkele games die goed zijn, maar die zijn dan ook wel weer triple A kwaliteit imo.
De nieuwe muziek is wel heel fancy pancy, maar er gaat niks boven old school snes/n64 deuntjes [yt]73n7HTcmb5g[/yt] [yt]Bx6nOkdeNKs[/yt] [yt]D65TT5Ieb4M[/yt] [yt]gY4qEPmRAos[/yt] [yt]oxHUYI-Ow9Q[/yt] [yt]226lyvZmNB8[/yt]
Weet niet of deze al genoemd is, maar de soundtack van Little Big Adventure (deel 1 en 2) is toch wel geweldig hoor. Sowieso een fantastische game, maar die muziek maakt het helemaal af. Voorbeeldje
Jij hebt iets met water-levels krijg ik het idee . En ik geef je groot gelijk, bliepjes>orkestrale wannabe film muziek
[ochtend moppermodus] Nintendo 64 muziek kwam soms al dicht bij orchestrated muziek, voor bliebjes muziek moet je bij de NES/ Gameboy etc zijn, verder is het onzin dat orchestrated muziek wannaB film muziek is [/ einde ochtend moppermodus] Ik zal binnenkort weer eens wat songs posten
Don't let it die! Aangezien ik de allerbeste game OST al heb gepost (Commandos 2 van Mateo Pascual ) hier wat Jesper Kyd werk. Kan ook in het rijtje Jeremy Soule, Mateo Pascual en Jack Wall IMO. [yt]O0i6YFrSs6c[/yt] [yt]elERKB4D3Hs[/yt] Ben de laatste weken weer aardig wat gamemuziek tegengekomen O hier nog wat Michael Giacchino! [yt]vKa0oq6EvsQ[/yt] Degene die hier geen kippenvel van kregen tijdens het spelen van Medal of Honor zijn of reptielen of doof. Schitterend!
Final Fantasy muziek Als ik zin heb in een hartverwarmend stuk draai ik vaak Final Fantasy muziek. Ik weet nog dat ik flink wat jaren terug al vaak FF X ending theme speelde. Heerlijke muziek voor laat in de avond om de zorgen opzij te zetten en lekker te slapen.
Deze topic heeft weer een Jet Set Radio coolness injectie nodig. De muziek bij JSR maakte al de helft van het spel. Een mooi voorbeeld hoe muziek een spel *beter* kan maken.
Oh, wat een heerlijke muziek is dat Ook al die verschillende deuntjes als je over je park heen scrollt, van de draaimolen en het spookhuis enzo
Vandaag opnieuw Dead Rising gestart, deze blijft echt weken in m'n hoofd zitten, for sure: [yt]PUpoMzB-5w4[/yt]
Eens. Live naar de radio luisteren en via de DJ door het spel worden geleid, hoe gaaf was dat? J-pop, -rock en -hiphop paste zo goed bij de stijl. En bedankt, nu ben ik weer verleid om RCT2 te herinstalleren. Voor de zoveelste keer.