De Metroid serie uiteraard! Vooral de laatste van deze filmpjes \o/ *sluit Gamecube aan en gaat MP spelen*
Hele mooi thread Muziek is voor mij één van de sleutel-elementen van een game. Stuk voor stuk juweeltjes Och, ik kan nog wel uren doorgaan EDIT: Oke is me gelukt
de hele embed code erin zetten, niet alleen de link zelf! [YT -] embed van filmpje [/YT -] (zonder die streepjes)
Ik spot net Ave Maria van Hitman op de vorige pagina. Zo zie je maar hoe goed muziek kan zijn; dat is letterlijk het enige wat ik me nog kan herinneren van de Hitman demo. Soms startte ik em alleen nog maar op om even de muziek te beluisteren. Sorry Fii.
Is dit niet meer iets voor Algemeen? Ik laat hem hier voorlopig nog wel even staan. Qua recente gamemuziek vind ik deze twee uit FF XIII echt juweeltjes Gewoon hauntingly beautiful. Vooral de tweede vind ik prachtig in de context, maar daar moet je de game voor spelen [yt]WiJ30L_IyyI[/yt] [yt]0C6fZjY_ORk[/yt] All time favorite is toch echt de muziek van Shenmue: [yt]Ly6qB2IFpCE[/yt] Beste gamemuziek ooit.
Kom op, Oblivion beste? Die deuntjes met het vechten zijn zo slecht, inspiratieloos, totaal niet memorabel. Na meer honderd uur dat spel gespeeld te hebben, komen die compleet lege muziekjes in de bossen je de strot uit. Pff, echt tergend. Ik heb de muziek heel zachtjes aan staan, zodat ik kan horen of er vijanden zijn. Geluidseffecten in Oblivion zijn trouwens ook om te huilen. En de stemmen ook. Shit. Fallout 3 idem, hoewel het daar minder erg is.
Pff, wat wil je beweren dan? Dat Oblivion zo'n interessant spel is met een goede, memorabele soundtrack? Oblivion is een geniaal spel, maar de wereld kan echt wat meer leven gebruiken, inclusief betere, meer sfeervolle muziek.
oh laten we deze niet vergeten Commandos 2 FTW EDIT: oja, tyrian iemand? [yt]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NcoZMHf9pjU&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NcoZMHf9pjU&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/yt]
En echt old skool: De nummers van DOOM (2). Destijds was dat allemaal nog midi en dat klonk op de meeste geluidskaarten nergens naar, maar als je een goede midi kaart had, dan waren die nummers echt geweldig. Gelukkig had ik een Gravis Ultrasound voor de oldies onder ons Op YT staat het er vol mee... maar de startsong van deel een is me het beste bij gebleven En inderdaad een leuke thread dit!
Geluidseffect bwa akkoord, maar Fallout 3 heeft toch ook zalige nummertjes! [yt]HX5k0F9uncE[/yt] [yt]bgDF2xfcbv8[/yt] Oh en deze ook nog; [yt]tbzODcc6M4E[/yt] Je moet wel wat van de Ratpack/Jazzy stijl houden, maar het zijn toch stuk voor stuk leuke songs! Of tellen die niet omdat het 'eigen songs' moeten zijn? In elk geval hadden er best nog wat meer mogen inzitten. Edit: Oh en happy bday want dat zag ik ergens passeren
En eigenlijk mag de eerie soundtrack van Quake door Nine Inch nails / trend Razor ook niet ontbreken: Meest creepy game music ever! En wat recenter, ik vind The last Remnent geweldige battle music hebben, als ik het hoor krijg ik weer zin in de game! EDIT: Damn, zit al een uur alleen maar game music aan het luisteren . Kan nog wel even doorgaan. ZOveel games met geweldige muziek... System Shock; classic game, super techno shit. En ik hou niet van techno EDIT2: Ik vind al die bleepy Nintendo sh*t echt helemaal niks. Nooit begrepen wat mensen aan dat geblieb vonden ...
Niemand die even Grabbag post? Voor de fans is hij hier te downloaden. Ik heb de laatste tijd ook weer de intro's van Time to Kill en Land of the Babes zitten bekijken. Dat is echt nostalgie voor mij. Een andere klassieker die ik vaak nog even opzoek is Escape from the City van Sonic Adventure 2.