Super Mario Advance 2 = Super Mario World. En hoe kan dit nou nostalgie voor jou zijn? Jij bestond toen nog niet eens.
hey hoe oud denk je dat ik was toen ik begon met gamen ik had gewoon een gameboy vriend maarja das dan ongeveer 6-7 jaar terug
Voor mij is dit nostalgie omdat ik altijd een console achterliep . Al m'n maatjes hadden een N64 en ik had een oude SNES. Toentertijd vond ik het klote, maar ik heb me wel altijd vermaakt met de SNES. [yt]Jkab2AUGjNk[/yt] Dit muziekje vond ik altijd tof in Donkey Kong Country 2
Tijd om deze topic weer nieuwe energie te geven. Een geweldige soundtrack voor IMO de beste JRPG op de 360.
Nostalgie? Dan denk ik onder andere hier aan Gehaald op 150 cc, ik was toen al iemand die niet op gaf. Warme gevoelens bij Mario Kart voor de SNES. Sowieso in het algemeen, ik associeer Mario Kart altijd met "good times". Ik zal ze daarom ook blijven kopen all songs Dat 2de liedje, als je daar niet vrolijk van word\o/\o/
Is de muziek van NIER al genoemd? Die is echt zo te gek! Ws de beste OST van een game die ik en [yt]0VW14pLD8PH[/yt] [yt]6gilH6f2hHk[/yt] [yt]V1CjxQXXA7o[/yt] [yt]1XvFnrAbLLQ[/yt] [yt]MGtnBnmJ8MA[/yt]
Soms zie je een trailer waarbij de graphics en sound perfect bij elkaar passen. Eve Never Fades. Met muziek van JunkieXL - Beauty Never Fades.
Was aan het ronddwalen op YT en kwam dit tegen: Halo Live games muziek Ik ben niet zo een fan van de Halo 2 theme, maar Behold a Pale Horse en Finish the Fight zijn (beginnen @ 4:55) Iemand nog meer live muziek? Kan ik me wel even mee bezig houden.
Uit Star Wars? Het nummer komt me zo bekend voor. Catherine moet ik sowieso in de gaten houden. Is er al een EU release bekend gemaakt?