Wow, Xenoblade? Ben spontaan verliefd. Is dat niet die nieuwe RPG die hier nog geleased moet worden voor de WI?
EDIT: Nog wat favorieten van mij. Ik ga weer voor Last Remnant kiezen. Binnenkort ga ik eindelijk aan de slag met de PC versie van deze geweldige (IMO) flawed maar geniale JRPG. De gameplay was apart en zeker niet zo random als de meeste spelers beweerden (investeer tijd in het spel en je weet wel beter). De OST was across the board fenomenaal. Zo geweldig passend bij elke scene waar je karakter zich op dat moment begaf. Majestueus of juist naargeestig, iedere keer weer treffend. Met je ogen dicht herinner je als speler zo die scene waarschijnlijk nog. DIT is waar ik RPGs voor speel.
Nagapur, In the shadow of the dragon. Persoonlijk favoriete stuk vanaf 1:10.
[yt]XTOEQ36BNkk[/yt]
Athlum, City of Heroes, waar legenden geboren worden. Just love it. Deze OST zet van begin tot eind perfect de toon van deze stad neer.
[yt]jQnSXWJaI98[/yt]
De combat muziek is behoorlijk dynamisch. Gaat het goed of juist heel slecht met je groep, dan verandert regelmatig de muziek om de overwinning of juist de ondergang aan te kondigen. De volgende OST hoor je als er nog hoop is, maar de kans op overwinning steeds kleiner wordt. Luister vooral naar het gedeelte vanaf 00:45... je wilt niet weten hoe vaak dit nummer mij vleugels heeft gegeven om toch nog de met de allerlaatse krachten in de party een overwinning uit een benarde combat situatie te slepen. Of misschien was het gewoon geluk. You'd better Beat the odds.
[yt]-aDJnaA6n0M[/yt]
Laatst bewerkt: 18 aug 2011