En mensen die Oblivion zeggen , moeten toch eens luisteren naar de Soundtrack van Morrowind, dis imho echt veel sfeervoller:
Megaman 2_dr Wily 1(Best 8 bit tune) Megaman 3 Intro Contra 3-Super Probotector-Level 3(Blade Runner) Megaman X1-Storm Eagle Super Metroid-Brinstar Megaman X1-Sigma Stage 1 Metroid Prime-Meta Ridley Theme Metroid Prime-Magmoor Caverns Sonic 2-Chemical plant Batman: Return of the Joker - Stage 1 Double Dragon Theme
Idd, beste game track ooit. Vind eigenlijk alle Sonic nummers wel erg goed, en ze voeren meteen het tempo van de game op, geweldig gedaan soms, zoals deze track van Sonic : Rush [yt]bhq0IpvyMQk[/yt]Zodra dat level begint heb je er meteen zin in, geniaal Deze is ook wel goed, maar toch minder opziepend [yt]t6cYs0YaQW4[/yt] Jammer dat ze de levels er niet bij hebben gepropt, dan komt het iets beter over, maja.
Er is maar een Sega franchise met echt geniale muziek en dat is Shenmue [yt]UiqJzCp1vSQ[/yt] [yt]ZcB_c2HABWQ[/yt] [yt]-4xnMHLBzcg[/yt] Die muziek sluit gewoon zo naadloos perfect aan op de beelden/sfeer. Maarja, daar moet je deze geniale game natuurlijk gespeeld voor hebben.
Heb de game nog nooit gespeeld, vind het maar erg over-dramatisch en nogal emo klinken eigenlijk Ff die game op YT checken dan
Hoe krijg ik die videofilmpjes te zien?Als ik bij het icoontje van de wereldbol invul krijg ik alleen de link?
zat er laatst aan te denken om weer eens aan fallout te beginnen, maar nu ben ik overtuigd. Galaxy news was zo gaaf om aan te hebben staan
mijn favo's: Chrono trigger Wind Theme (600AD) [yt]6-uMkAWj28o[/yt] Chrono frog Theme [yt]caRKvQAyU7M[/yt] Megaman 2 intro: wacht ff tot het snellere gedeelte komt [yt]N8Ao63nmzuE[/yt] Final fantasy X (meesterwerk) [yt]08RYp-uDpPo[/yt] Final fantasy main theme (alle FF's al sinds final fantasy 1 op de NES!) [yt]ciOF-TCp-68[/yt]
Hoewel je tegenwoordig met Hd muziek werkelijk alles kan maken, blijft de 16 bit era voor mij toch de geniaalste muziek houden. Alleen al zo'n 80% van de rpg's op de SNES had een geniale soundtrack. Zoals Terranigma: [yt]9NFmgQqLmSo[/yt] [yt]L2hPKdjcIMY[/yt] Om er slechts 2 te kiezen. Maar ook: Secret of Mana (2) [yt]8W1_UpBH6yw[/yt] Romancing Saga [yt]JRHnIZs5Vfc[/yt] Chrono Trigger [yt]dJtwEpQe6w0[/yt] Illusion of Gaia/Illusion of Time. [yt]oRJXv9Ygt5k[/yt] Final Fantasy [nummer] [yt]lJ-7Wk42aM0[/yt] hebben de meest epische muziek. En dan heb ik het alleen nog maar over de overbekende RPG games. Wat je moet doen: op youtube zoeken naar: "snes music" of iets in die richting en laat je verassen door de 16 bit glorie. Of luister gewoon de playlists van deze persoon: http://www.youtube.com/user/Underworld23#p/p
Wilde ik ook gaan posten ja! Wat een geniaal stuk is dat zeg!! Dan post ik deze maar: Vind dit ook echt een epic nummer van perfect dark! Toen ze hem opnieuw uitbrachten voor XBLA heb ik hem zo snel mogelijk uitgespeeld om dit nummer weer te horen!
Soundtracks Carmageddon 2 en Jet Set Radio Future staan bij mij ook hoog in het lijstje. Nummer bij credits van GTA2 is ook super, evenals het liedje met het fluit deuntje erin, eens kijken of ik ze kan vinden. [yt]aVGe4CvInX0[/yt]
Jullie vergeten een van de allermooiste soundtracks Max Payne 2! Geniet: Hieronder de prachtige Soundtrack van Medal of Honor: De oude Rayman: Tomb Raider ook niet verkeerd: Deze onderstaande is niet zozeer prachtige muziek, maar brengt wel de enorm vette Gears of War (1) memories terug.