[yt]CRwWGXEsxm4[/yt] Nog wel een van de beste nummers van halo 2 Mijn favoriet iig. Ik vind bijna alle nummers in Halo 2 tof [yt]-FkRww3_73g[/yt] Hardrock nummer van een van mijn meest favoriete originele xbox games genaamd Kingdom Under Fire. Het nummer is vooral erg vet in de eerste missie; als je die cutscene ziet, echt badass Spel is gelukkig ook speelbaar op de Xbox360
Niet van een officiele game, maar van een fan expansion voor Ocarina Of Time: [yt]u-3MJys4x70[/yt] Damn, echt goed gemaakt
Even mijn gal spuien over de muziek van Sonic the Hedgehog 4 ep 2... Xboxworld geeft het al mooi aan in de review maar wat een bagger zeg. Klote deuntjes, ik had de demo gedownload. De gameplay was wel "okay" maar de muziek niet vanaf 2:50 oid
Ik zag laatst iemand on stream The Blue Marlin spelen, wat een toffe soundtrack heeft die game. [yt]yQ8hJ_Z8Huw[/yt] [yt]ysS5f4FfnD0[/yt] [yt]boQ9QkJNo0M[/yt]
Even een verzameling awesome gamenummers: Verschillende spellen, verschillende nummers, maar toch. Allemaal met zoveel energie, zoveel ownage
Zo, dat weet ik nog goed zeg! Één van de eerste games waar mij de muziek ook echt als positief punt opviel destijds! Toffe game was het overigens! Springen op die wandelstok van Dagobert!