ik ben al de hele dag gamemuziek aan het luisteren door dit topic, geweldig! ik kwam ook (voor mij) hele oude klassiekers tegen: Time commando tonic trouble
Oef! Jet Set Radio (Future), wat een lekkere sounds te zijn. En ik heb beide games nauwelijks gespeeld.
Epic Epic, epic ownage, epic game, epic muziek..... heerlijk uplifting, damn dit soort muziek wil ik meer horen Dit spel moet sowieso naar XBLA!
Oh, dat spel heb ik echt zo veel gespeeld vroeger. Kan me niet meer herinneren of ik deel 1 of deel 2 had eigenlijk, maar was geniaal spel.
Wooo, vet dat hier een thread over gemaakt is. Muziek/sound in games is voor mij zeker belangrijk, misschien wel net zo belangrijk is de graphics (of zelfs belangrijker) Age of Mythology Mega Man 9 heeft ook geweldige muziek:
Deuntjes Super Smash Bross Melee openings theme, tevens één van de beste voorfilmpje van Nintendo. [yt]3pVfWH3B3sc[/yt] Zelda Ocarina of Time: Saria's Song [yt]RVlqk9yZf2c[/yt] Zelda Ocarina of Time: Opening [yt]Wnv1eTH2BaA[/yt] Banjo Tooie: Witchyworld (Jolly Rogers Lagoon is ook vet) [yt]Kb73u_P3SWk[/yt] ------------------------------------------------------------------- Echte muziek Need for Speed openings theme - Lil Jon & the Eastside boys - Get Low [yt]d7oLyYhy3bk[/yt] GTA San Andreas: K-Rose radio, Hank Williams - Hey Good lookin' [yt]c2zLByEl2lA[/yt] GTA San Andreas: K-Rose radio, Whitney shafer - All my exes live in texas [yt]raE7uP2L1Vo[/yt] GTA San Andreas: Radio Los Santos, Dr.Dre - Nuthin' but a 'G' Thang [yt]QPN_hyr1IIc[/yt]
heerlijk! hier kwam ik laatst ook alweer voorbij, als ie op xbla zou komen is het een first day buy geweldig spel! EDIT: deze vond ik zelf nog ietsje beter:
MOET NAAR XBLA! [yt]7ZXRkfIVjsc[/yt] Loom blijft toch ook magisch, speel het tegenwoordig op m'n telefoon met een DOS Sim en het blijft leuk. Vroeger toen ik nog klein en vervelend(er) was ook heel veel gespeeld, helaas nooit echt vergekomen.
GVD MAN ! Na 15 Jaar eindelijk dat nummer uit m'n hoofd gekregen moest jij het weer zonnodig posten. Tuututu tu tu tuuu tutututu tuu tudiduuuu tidudiduuuuuuuuuu
Geniale topic. Ik kan zelf ook erg genieten van mooie muziek in games. Soms post ik er wel eens in een thread over, maar daar komt dan weinig uit. Veel interessanter om alle favoriete tunes hier te plaatsen! Strak nummer!
Normaal ben ik niet van rock of iets dergelijks, maar deze twee soundtracks van BlazBlue vind ik het noemen wel waard: Blazblue OST - 13. Under Heaven Destruction [yt]zesBivEV4IU&feature=related[/yt] Blazblue OST - 03 Lust Sin [yt]Xp1hvb95hN4&feature=grec[/yt] Speciaal voor Terminator.
Street Fighter II - Ken Devil May Cry 4-The Time Has Come(Nero's Theme) Megaman X5--- X Vs Zero Theme. Street Fighter II - Guile Contra - Jungle Theme Metal Gear Solid Soundtrack: Main Theme (1997 E3 Edit) Street Fighter II -Ryu Super Castlevania IV - Theme Of Simon Belmont Turtles in time - Alleycat Blues
Deze soundtrack kwam ik laatst tegen toen ik de SEGA Mega Drive Ultimate Collection aan het spelen was. Ik vind dit echt een geweldig nummer, het past gewoon perfect bij het spel en met dit nummer aan gaat het altijd goed. \o/