In de aracade, op de Saturn, op de DC (maar niet op XBLA, die versie trok me niet zo). Enige racegame naast Virtua Racing waar ik ooit echt goed in ben geweest En maar honderdsten van je laptimes af proberen te schrapen op de Oval
Spoiler Resident Evil 5-Jill Fight Theme Resident Evil - Code: Veronica X *Credits*Theme Resident Evil 3 OST - Free from Fear ~ Save Room Theme Bullet Witch-Main Theme Bullet Witch - The Vanishing Sky X-Blades-Gunblades Megaman 10 -Nitro Man Megaman 10-ABANDONED MEMORY (DR. WILY STAGE 1) Megaman 9-Magna Man Megaman 9-Splash Woman Tomb Raider Theme Splatterhouse Devil May Cry 4-Shall Never Surrender Street of Rage 2 Stage 1 Castlevania 4-Simon's Theme TMNT Tournament Fighters - Metal Works (C.Shredder Stage) Resident Evil 5 OST -Escaping the flames Chapter 6 3 TMNT Tournament Fighters - Character Select
Splash Woman stage heb ik nog niet gehad, ik hoor dat die theme echt geweldig is. Sowieso is de main theme weer heerlijk.
Maakt niet uit, ik ben begonnen met Galaxy Man. Gelijk proberen een no-energy tank run te doen En voor de musics: [yt]N8Ao63nmzuE[/yt]
De Megaman games en Super Metroid ( still the beste game ever)blijven voor mij de beste muziek hebben en vooral van Megaman 2 inderdaad.. Green Brinstar Super Metroid OST - Crateria Rainy Surface
De liefhebbers van RPG muziek zullen Joe Hisaishi zeker moeten waarderen. Heeft onder andere achter Pan's Labyrint en Spirited Away gezeten. Fijne muziek voor een avontuur in bijvoorbeeld Skyrim.
Nog steeds niet aan toe gekomen om Xenoblade te spelen, maar wat een sublieme main theme heeft deze game... Prachtig gewoon.
Heerlijke post!! Vooral Stormwind City weer eens horen! Nice,dan mis ik WoW Vanilla wel hoor!! verzamelen in SW, dan 40 man BWL doen en de game finishen...nice! FF8 is natuurlijk tijdloos net als AoM. Nogmaals, nice post!
[yt]0jjrl5oYwgM[/yt] [yt]1c2hN0YCqls[/yt] [yt]rNK_4DQVDEo[/yt] [yt]iEjqqUTz-us[/yt] [yt]yOyuvvOGkwc[/yt]