Prepare to be beaten... Etrian Odyssey IV Track: Unrest - The Burning Crimson Sword Dances Composer: Yuzo Koshiro
Music: Id~Serenity Composer: Hiroki Morishita Eindelijk is het dan zover. Nog twee daagjes wachten en dan krijgt de nieuwste Fire Emblem ook zijn officiële release in Europa. Dat wordt weer genieten.
Starcraft 2: Heart of the Swarm Soundtrack - 01 - Corruptors Duister... dit zou inderdaad zomaar een OST uit Diablo 1 kunnen zijn.
Een level bekijken omdat juist de overgangen zo enorm gaaf zijn in deze game. Wat een top soundtrack! [yt]xgWd59_6AW8[/yt]
http://www.youtube.com/watch?v=SNKDIhG1J3Y Nadat de storyline van RDR uitgespeeld is, werd dit nummer ingezet.. Dat gaf me echt een dubbel gevoel, Zo'n coole story beleefd, en zo balen dat het ten einde was...
Pffff ik ben echt helemaal verliefd geworden op die muziek van Mass Effect. Ik word er gewoon heel rustig van Ach ja misschien is het ook raar
Lego City Undercover ending spoilers, mocht je de game nog willen spelen: Spoiler [yt]XlwcwHHNZ0Q[/yt]
No, that's not all folks! A fresh batch of music... Een prachtige track uit de main campaign van MMHVI, waarvan deze week de nieuwste (en laatste?) expansion Shades of Darkness werd uitgebracht. Deze OST blijft toch wel één van de mooiste uit het spel en is mijn favoriet. De toon staat in schril contrast met alle overwinningen die je tot dan toe met de held Slava boekt. Duistere wolken pakken zich echter samen aan de horizon...