@EPMD: Goed om te weten. Die game zet ik op mijn one-to-watch lijstje. Title track: The Land of Remembrance Composer: HyperDuck SoundWorks Album: Dust: An Elysian Tail - Original Sountrack Release date: 01 October 2012
Naughty Dog's The Last Of Us: Main theme Composed by: Gustavo Santaolalla Een sterke OST bij één van de beste games van dit jaar.
Ik weet niet of de Soundtrack van Super Meatboy hier al genoemd is, maar die is echt heerlijk Game zelf ook trouwens!
Zie dat hij ook de soundtrack van Babel heeft gedaan . Deze dus [yt]iJl-yvWxJx4[/yt] Vooral vanaf rond de 4 min hoor je het goed.
Fire Emblem: Awakening Music: Menace Composer: Rei Kondoh Platform: Nintendo 3DS Dark Souls OST - Gwyn, Lord of Cinder Een brute game, met desondanks kwetsbare klanken in de muziek. Pijn, troosteloosheid en ver weg... een sprankje hoop? De dood als bevrijding in de verdraaide wereld van Dark Souls.
Hyperduck Soundworks heeft de OST op YT laten verwijderen (zie eerdere posts), om deze alsnog daarna zelf online te zetten. Goede zet, laat iedereen meegenieten. Dust: An Elysian Tail OST - 13 - The Blackmoor Mountains Wonderschoon... meer werk op dit niveau graag!
Echte muziek, of game muziek? Vooruit... omdat ie zo lekker is. The Last Remnant - Sword Sparks Release Date - December 10, 2008 Media Type - 3 Discs Classification - Original Soundtrack Published - Square Enix Composers - Tsuyoshi Sekito , Yasuhiro Yamanaka
Guild Wars 2 OST - Fear Not This Night Gecomponeerd door Jeremy Soule, die altijd garant staat voor prachtige muziek (o.a. bekend van de Elder Scrolls serie).
Nog een kwetsbare track uit deze geweldige game. All Gone geeft een sfeerimpressie van de relatie tussen Ellie en Joel...
@MetalSonic: probeer eens https://www.youtube.com/watch?v=vdNYgHiNg7g&list=PLBA5BF8A789601EE1&index=3 Bold gedeelte tussen YT tags zetten. ID Purpose is inderdaad erg goed. De track van Awakening is sowieso erg goed vergeleken met concurrerende strategy games.
Fire Emblem Awakening is het eerste spel op de 3DS waarbij ik echt geniet van sommige nummers van de games muziek, waarvan ik echt zoiets heb van. Holy shit . Heb in dat spel ook vaak dat nummer gedraaid zonder dat ik het spel verder speelde. Dit nummer ID purpose, ik zat in dat level en ik dacht? WoW dit meen je niet ... Timing van het nummer is echt perfect etc, en daar zat ik dan met mijn overpowered leger en 55 uur op de teller Niet alle nummers zijn sterk btw, er zijn er 4-5 die echt memorabel zijn. Zit ook wel wat middelmatige meuk tussen. Neemt niet weg dat ID purpose mijn FF X ending theme van deze tijd is .
Vind over het algemeen de OST van de meeste Fire Emblem games erg goed en die van Awakening is alleen nog maar beter. Als game vind ik Awakening niet per definitie beter. Radiant Dawn maakte op mij meer indruk en dat kwam denk ik vooral door het verhaal. De battles voelen ook grootschaliger aan. Maar goed, ik moet nog een flink eind spelen van Awakening en er kan nog van alles gebeuren.