Op mijn zoektocht naar meer C&C muziek kwam ik bij de eerste C&C uit. Damn, wat is dat een klassieker zeg. Command -&- Conquer OST - 01 - Act on Instinct Command -&- Conquer OST - 03 - Industrial
Lost Odyssey OST - Disc1 - Track26 - A Return, Indeed... (Piano Version) Zelfs nu nog krijg ik de kriebels wanneer ik dit nummer hoor. Prachtig gewoon...
Het was ook een erg goede JRPG, één van de beste titels op de 360. En ook één van de weinige titels waar ik graag een vervolg op zou willen zien, terwijl ik daar normaal gesproken nooit zo happig op ben. Met het juiste schrijfwerk is er nog meer dan voldoende interessant materiaal uit het universum van Lost Odyssey te vertellen.
Absoluut een top game. Was het idee ook niet om een trilogie te maken? Het universum leent zich er zoals je zegt, uitstekend voor. Voor mij sowieso de beste jrpg op de 360 en ik denk ook de beste game.
Heerlijk hoe de OST geluiden uit Bully, Red Dead Redemption en voorgaande GTA-games mixt in de OST. So good. Daarnaast zijn de credits met muziek ook heerlijk. Credits van Mass Effect waren mijn favoriet deze generatie, maar deze is ook geweldig. Spoiler [yt]TuggeQ0ZpaY[/yt] OST van Beyond is vooralsnog ook veelbelovend awesome.
Track: The Sky - The Legend of Zelda: Skyward Sword Composers: Hajime Wakai, Shiho Fujii, Mahito Yokota, Takeshi Hama
Omdat het z'n mooi nummer is, vooral om het spel mee te eindigen... Game: Fire Emblem Awakening Music: Id~Purpose Composer: Hiroki Morishita Platform: Nintendo 3DS
Lang geleden dat ik deze game hebt gespeeld op mijn oudere broer zijn Sega Saturn, muziek van deze game is me echter altijd bij gebleven!