Xulima, old skool top RPG. Krijgt een console port, maar nog onbekend wanneer. Deze track... ontzettend mooi (vooral vanaf 0:55), als een bitterzoet afscheid.
Music: Storm Clouds (Ablaze) Composer: Rei Kondoh Platform: Nintendo 3DS Fire Emblem: Awakening. Beste game OST ooit en dan heb ik het over de gehele lineup. Gewoon uniform top.
Remembering Snowscapes (Age of Wonders III OST) Composed by Michiel van den Bos Mooie opbouw. De toon in het nummer verandert langzaam van kil en onzeker naar warm en hoopvol (2:50).
Tracks van de nieuwe Fire Emblem If/Fates. Al gereleased in Japan, wij moeten nog tot 2016 wachten! Within a heartbeat zou ik alleen voor deze titel weer een 3dXL kopen (die ik natuurlijk een tijdje geleden heel stom verkocht heb).
Wow deze game heeft ook super mooie muziek. Soms sta ik echt even een poos stil om naar de muziek te luisteren.
Nog steeds 1 van de beste menu theme's in een game voor mij persoonlijk. Goede herinneringen aan 1 van de beste cod games. En uiteraard Halo 5
Ongetwijfeld een re-post, maar... disco groove mode ON. Je kunt veel over de OST van FF XIII-2 zeggen, maar de muziek in deze game is gewoon ongelofelijk catchy.
WAT, geen Lumines muziek? /fixed Puzzler met de vetste muziek. Jammer dat de volgende release een mobile variant gaat zijn. Waarom nou weer niet op de PS4?????