Ik kom net dit onbekende meesterwerkje tegen: Hoe ongelooflijke baggergames soms zulke geniale soundtracks kunnen hebben.
Ik heb de game (nog) niet. Te druk nu met andere games, maar aankomende winter zie ik mijzelf hier wel in duiken
Stalwart village, het laatste bastion van kith (menselijke rassen) in het hoge en extreem koude noorden. Een stuk met verschillende emoties erin verwerkt, zo prachtig! Doet me aan IWD denken...
Zelf bezig met Tales of Graces F (en daarna staat Xillia klaar). Wat een heerlijk games. Met heerlijke muziek;
Zojuist de tweede en laatste uitbreiding van Pillars of Eternity uitgespeeld. Prachtig hoor. Altijd aangrijpend wanneer je Spoiler één van je party members moet opofferen.
Killmonkey, jij weet heel goed dat hier niemand meer deze "oude" game nog gaat spelen. Interesse was praktisch 0,0% toen ik destijds de POE topic startte, buiten de flauwe grappen van Reck. Dat herinner ik mij nog heel goed. Dus nee, de spoilervermelding vind ik dan ook niet meer zo relevant.
Fair enough. Zie spoiler tag. EDIT: Ach, ik kan mijn post niet meer editen. Doh. Mensen, welke mod is het meeste actief? Laat ik die wel even het stukje tekst aanpassen.
Tjonge jonge zeg, de Pillars spelers komen ineens uit alle hoeken en gaten! Goede smaak trouwens, maar dat wist je al.